Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van steven vr maa 27, 2009 10:32 pm

    Naam pellets: lava
    Prijs per zak van 15 kg: 4,5 euro (maa 10)
    Palletprijs:

    Adres: Trichterweg 58
    T: 089/71 32 05
    Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    Laatst aangepast door Steven op za mei 23, 2009 8:34 am; in totaal 2 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast wo apr 29, 2009 4:58 pm

    zij hebben twee soorten:

    1 onbekend merk, zeer bleek, 3 euro per zak en 2.8 euro palletprijs. heb ze nu thuis liggen om te proberen en op eerste zicht vallen ze goed mee. prijs kwaliteit zeker zou ik zeggen. Veel stof en zaagmeel in de volledige pallet maar nagenoeg geen in de zakken.

    ze hebben ook lava pellets, 4.5 euro per zak, 4.09 is pelletprijs.
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Philip wo apr 29, 2009 7:58 pm

    Raf schreef:
    Veel stof en zaagmeel in de volledige pallet maar nagenoeg geen in de zakken.
    .
    vuil fabriekje dus No


    ff navragen naar de herkomst van deze pellets
    om forum te vervolledigen tongue


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van pedro do apr 30, 2009 8:10 am

    Raf schreef:zij hebben twee soorten:

    1 onbekend merk, zeer bleek, 3 euro per zak en 2.8 euro palletprijs. heb ze nu thuis liggen om te proberen en op eerste zicht vallen ze goed mee. prijs kwaliteit zeker zou ik zeggen. Veel stof en zaagmeel in de volledige pallet maar nagenoeg geen in de zakken.

    ze hebben ook lava pellets, 4.5 euro per zak, 4.09 is pelletprijs.

    3euro per zak is idd al ne héél scherpe prijs!Nu nog een merk en we zijn tevreden Cool


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast do apr 30, 2009 8:29 am

    ZEER MOOIE PRIJS 3 € of minder , zeker voor de tijd van het jaar

    ""Veel stof en zaagmeel in de volledige pallet maar nagenoeg geen in de zakken."" mag ik daaruit verstaan dat de palletten vol stof hangen zelfs tussen de zakken maar zeker NIET IN DE ZAKKEN !!!!

    Is dat een probleem, voor mij niet !!!

    Ik heb zonet gebelt en de vriendelijke mevrouw bevestigt mij de prijs die AFHAALPRIJS is en BLANCO/ANONIEME PELLETS

    Maar verdomme zo ver van bij mij ZUTENDAAL op de Nederlandse grens niet goed
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van pedro do apr 30, 2009 6:15 pm

    Als je idd moet rijden naar ginds,ben je het voordeel kwijt aan de brandstof die je verbruikt!
    En over de blanco zakken,ik weet toch graag wat ik in mn kachel kieper hoor!!!??


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van steven zo mei 03, 2009 8:40 pm

    Dat is zeker een heel interessante prijs, alleen moeten we het merk nog weten.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast ma mei 11, 2009 9:55 pm

    het spijt me jongens en meisjes maar er staat echt nergens een merknaam op...
    wel ben ik te weten gekomen dat ze uit rusland komen.

    bijkomend nadeel is wel dat de zakken niet echt goed afsluiten. het is ook echt dunne plastic en niet zo stevig. Dit betekend dat wanneer er ergens condens optreedt, sommige zakken opgeblazen en door vocht aangetaste pellets bevatten. Ik ben ze zelf gaan afhalen en dan sorteer je de goede eruit maar zomaar een ganse pallet aanschaffen..? dat weet ik zo nog niet.
    als je de watertest zou doen => gebuist, denk ik.
    het zagemeel dat er in de pallet lag is 9op10 afkomstig uit open zakken en zijn gewoon vergane pellets.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van steven ma mei 11, 2009 10:12 pm

    Dus toch maar opletten.

    Branden ze voor de rest goed?


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast di mei 12, 2009 8:07 pm

    ja, eigenlijk wel. ik vind ze fijn voor de tussenseizoenen.
    er blijven ook nagenoeg geen assen of beter een koek achter wat ik met badger en de groene kachel pellets wel heb.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast za dec 17, 2011 1:04 pm

    Ben even langs geweest in deze zaak.
    Prijs per zak van 15 kg...4,29 euro
    Leveren alleen aan huis bij afname 6 palletten
    Merk is Powerplus.
    Ze hebben ook lava aan dezelfde prijs.
    Zakken zagen er redelijk goed uit ,zonder stof binnen en buitenkant.
    De lava denk ik verkopen ze niet veel want lagen onder dik pak stof , buitenkant wel te verstaan.


    Laatst aangepast door André T op za dec 17, 2011 1:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : prijs was niet juist)
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Annejanne za dec 17, 2011 1:51 pm

    Véééééél te duur.


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Brahman
    Brahman
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 126
    Leeftijd : 60
    Registration date : 26-02-11

    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Brahman za dec 17, 2011 4:09 pm

    Wel stom dat je soms een bericht leest in de veronderstelling dat het recent is. Misleidend als iemand er op reageert na drie jaar... Je begint te lezen vanaf het begin zonder rekening te houden met de first date.
    Dacht al: die pellets wil ik ook aan 2,8 euro.
    Maar helaas bericht uit 2008 met reply van vandaag.
    :-))
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast za dec 17, 2011 6:20 pm

    Ben er dit jaar september ook eens langs geweest omdat ik toen m'n pelletkachel aangeschaft had en op zoek was naar andere pellets om te vergelijken etc en kreeg ook die hoge prijs te horen, was al even snel weg Razz
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gast za jan 28, 2012 11:53 pm

    ik heb ze eigenlijk niet meer gebruikt sinds 2009. Mijn vrouw vond dat er te veel stof in huis was. verder nooit meer in zutendaal geweest.

    sindsdien voornamelijk Badger, colruyt pellets en de aveve pellets gestookt - dit jaar voor het eerst bioflam via groepsaankoop.

    bioflam en colruyt beste keus tot nog toe.

    Gesponsorde inhoud


    Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620) Empty Re: Selfiks - Schroeders, Zutendaal (3620)

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 7:45 am