Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

    Affiliates

    Meest actieve berichtenplaatsers


    2 plaatsers

      Kestens, Tienen (3300)

      steven
      steven
      Moderator


      Man Aantal berichten : 5473
      Leeftijd : 48
      Registration date : 29-10-08

      Kestens, Tienen (3300) Empty Kestens, Tienen (3300)

      Bericht van steven ma nov 10, 2008 11:29 am

      Adres: Gilainstraat 122
      Merken: MCZ, Superior, Edilkamin
      T: 016/804720
      Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
      Website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
      Anonymous
      Gast
      Gast


      Kestens, Tienen (3300) Empty Kestens Tienen

      Bericht van Gast vr dec 04, 2009 9:35 am

      Hieronder mijn verhaal.
      Heb deze week 2 emails gestuurd naar de zaakvoerder en ook zonder resultaat.
      VAN SERVICE GESPROKEN


      Geachte,


      Op 5 Oktober 2009 bestelde ik bij uw firma een pelletkachel Iris plus.
      Er werd beloofd dat die op 10 oktober 2009 zou binnen komen en de week nadien geplaatst.
      Om het werk laten vooruit te gaan gaf de verkoper Alain al het nodige materiaal mee om de schouw te plaatsen.
      Op 19 oktober terug naar de winkel geweest toen stelde Alain voor om een indien de kachel die week niet was geleverd een Marea te komen plaatsen waarmee ik akkoord was.Hij zou me die week terug bellen, wat weer niet gebeurde.Ondertussen had ik de schouw al lang geplaatst.
      Op 23 oktober heb ik dan weer maar eens zelf terug gebeld.Toen werd me bevestig dat de kachel binnen was en werd me verteld dat ze die op 25 november zouden komen plaatsen.
      Nu was ik die leugens zo beu dat ik me eens goed kwaad heb gemaakt met het gevolg dat ze die op 12 november zouden komen plaatsen.Uiteindelijk had ik een Arlette aan telefoon en die zou haar best doen om toch vlugger te plaatsen.Eindelijk toch iemand gevonden bij de firma Kestens die zich aan zijn woord hield.Een beetje later belde Arlette terug dat ze de kachel zouden plaatsen op 4 november 2009 het eerste uur.
      Op 4 november het eerste uur niemand te zien.Terug naar Arlette gebeld die beloofde dat ze binnen het half uur zouden opdagen.En inderdaad 12u.15 stonden ze voor de deur.Maar ze moesten nog eten wat ik verstond.Toen kwam iemand (denk Geert) me vertellen dat die schouw die Alain me had meegegeven niet voldeed.Al mijn werk was dus voor niets geweest.
      Die installateurs hebben dan een nieuwe schouw geplaatst.Maar zijn wel tot 2 maal toe naar de firma moeten rijden om materiaal bij te halen.Om 5 uur was de kachel dan geplaatst.
      De installateurs vertelden me toen doodleuk dat ze nu stond maar dat er nog iemand die kachel moest komen afregelen maar dat we er toch al konden naar kijken.
      Heden 2 december is er nog altijd niemand langs geweest om de kachel af te regelen.Op 30
      november zijn we terug in de winkel geweest bij Alain en die stuurde ons over de winkel naar Geert.Die beloofde ons op 1 december s'morgens te bellen om af te spreken en ze zouden dan op 1 december na de middag de kachel komen af regelen.Ook dit gebeurde weer niet.
      Wat me vooral stoort aan dit verhaal zijn de leugens en het afscheppen van de klant met leugens.
      U begrijpt toch dat dit een firma niet ten goede komt.Want denkelijk gebeurt dat niet bij mij alleen.
      Nu moet ik ook nog zeggen dat bij de installatie een stuk ontbrak om binnen in de woning de kachel aan te sluiten en ze dat zouden komen vervangen,Wat weeral ook nog niet gebeurd is.
      Het vertrouwen in uw firma is bij ons volledig weg en ons ongenoegen maken we dan ook graag kenbaar met alle middelen die we hebben.
      Als goede klant heb ik de kachel bij levering volledig betaald maar U zal me toch begrijpen dat de faktuur van het plaatsen van de schouw even hier ook gaat blijven liggen.Temeer dat er eerst een schouw door mezelf werd geplaatst op advies van Alain en die dan niet voldeed.
      Hopelijk bent U als zaakvoerder in staat om dit eindelijk eens op te lossen.
      Anonymous
      Gast
      Gast


      Kestens, Tienen (3300) Empty Re: Kestens, Tienen (3300)

      Bericht van Gast vr dec 04, 2009 10:28 am

      jawadde ,van opbouwende reclame gesproken affraid

      gr fleur
      Anonymous
      Gast
      Gast


      Kestens, Tienen (3300) Empty Re: Kestens, Tienen (3300)

      Bericht van Gast vr dec 04, 2009 10:34 am

      Over 5 minuten heb ik dan toch de zaakvoerder aan de lijn gekregen en die vond dan toch ook dat dit niet kan.Hij heeft me beloofd hierin tussen te komen om dit zo vlug mogelijk op te lossen.
      Is maar goed ook.Want wij branden de kachel wel maar achter de kachel valt roet uit de schoorsteen omdat het aansluitstuk niet juist past.
      Maar ja, wat moet ne mens doen.
      Heb mijn accumelatiekachel afgebroken om de pelletkachel te kunnen plaatsen
      Philip
      Philip
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 1426
      Leeftijd : 52
      Registration date : 15-03-09

      Kestens, Tienen (3300) Empty Re: Kestens, Tienen (3300)

      Bericht van Philip vr dec 04, 2009 10:46 am

      nja als je het als hoofdverwarming gebruikt en daarvoor je bestaande verwarm toestel verwijderde kan ik je frustratie heel erg goedbegrijp
      ik hoop dat de zaakvoerder zijn nikkel nu gevallen is en je eens deftig uit de nood gaat helpen,
      of zou die dit forum ook lezen ??? nadat je dit zo plots op het forum plaatste belt die opeens Rolling Eyes


      _________________
      Rika como vanaf 24/03/15  
      Anonymous
      Gast
      Gast


      Kestens, Tienen (3300) Empty Re: Kestens, Tienen (3300)

      Bericht van Gast do feb 18, 2016 2:02 pm

      ook een pelletkachel gekocht bij Kestens
      vooraleer offerte te kunnen opstellen, moesten ze langskomen om de bestaande toestand te kunnen inschatten en om op te meten, logisch ook...
      offerte werd gemaakt en alles werd besteld
      vanaf toen is alles misgelopen, een maandenlange lijdensweg
      slechte plaatsing, verkeerde afstelling vd kachel, schade aan de woning veroorzaakt, bestelde opties niet geleverd en faktuur veel duurder dan offerte
      gelukkig via de invoerder kunnen oplossen, maar spreek me niet meer van HFK Kestens te Tienen!

      Gesponsorde inhoud


      Kestens, Tienen (3300) Empty Re: Kestens, Tienen (3300)

      Bericht van Gesponsorde inhoud

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu ma mei 20, 2024 10:10 am