Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+7
erwin
Philip
player
steven
pedro
atlasgust
biezoe
11 plaatsers

    Ervaringen Baltwood pellets


    pedro
    Admin


    Aantal berichten : 4758
    Registration date : 18-12-08

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van pedro vr feb 18, 2011 11:46 am

    Als je ze los per zak koopt,kosten deze 4euro,veel te veel volgens mij...

    Grtz
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van Gast za feb 19, 2011 3:39 pm

    Hallo Pedro,

    Wij kopen onze pellets daar.
    Sinds de eerste dag, dat we om enkele zakken gingen om uit te proberen (clean fire in de tijd)hebben wij nooit de 4euro of meer/zak moeten betalen.
    Idem deze week normaal 3.85 euro/zak vanaf 10. ook enkel maar 3.287 betaald.
    (verkoper zei zelf dat we ze aan die prijs mochten hebben).

    Misschien zijn wij gewoon super klanten hé! hihi.

    Het is de eerste firma die de concurrentie aangaat met de andere pellet verkopers. Want voor ons lijkt het dat deze in onze regio de prijzen afspreken. Een zak pellets zonder merk op in doorschijnende zak kost hier al 3.88 euro/zak. Pellets met een merk is al gauw rond de 4 euro. Zelfs bij een Aveve is de prijs 4.20 euro per zak.

    Hoe meer pelletverkopers in onze buurt hoe beter! concurrentie kan dan zijn gang gaan.
    Maar tot op heden is deze wel de goedkoopste over een heel grote regio.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van steven za feb 19, 2011 3:42 pm

    hoe meer concurrentie hoe beter (voor de consument)


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van Gast ma jun 20, 2011 4:28 pm

    pedro schreef:Had samen met ne collega 2pal. gekocht waarvan ik er momenteel 32zakn heb overgekocht(niet meer plaats in de garage:-) )

    Ja we zullen zien wat het geeft als het wa kouder wordt é!

    Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de Olimps en de Euroforest pellets,deze worden hier net over de grens verkocht in Frankrijk,maar kosten 4euro,net ietsje te veel vind ik

    BLIJF JE BIJ JE VOORKEUR ?

    Wij wonen in Ieper en hebben een "MCZ Nova cv kachel". Ben nu op zoek naar een zomeractie.
    * Hogramix en hogramix+ van bij Vepa waren we niet echt tevreden van beel aangekoekte as
    * Domopellets van 'de Roetvreter' goed alternatief, maar 3.86 per zak als pallet, is niet echt goedkoop.
    * nu vond ik via kapazaa Flament en die hebben scherpe prijzen voor thuisleveren ...

    Maar wat te kiezen ???
    Die Olimp die je aanraad is 3.80 per zak als je 3 palleten koop en thuis laat leveren ....

    BLIJF JE BIJ JE OLIMP KEUZE ??

    alvast bedankt
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van pedro ma jun 20, 2011 6:41 pm

    Van Olimp ben ik altijd tevreden geweest,maar deze is spijtig genoeg een beetje het slachtoffer geweest van zn eigen succes en dee prijs is dan ook gevoelig gestegen!momenteel 4e per zak/afgehaald

    Ik heb deze winter grotendeels gebrand met hogramix(goedkoopste) en heel tevreden van.Kwaliteit is wel niet altijd constant,dus tkomt erop aan om ze op het goede tijdstip te kopen:-)

    Ik zou niet aanraden om te grote hoeveelheden in ene keer te kopen,als je er dan niet tevreden van bent..... sta je dr mee é
    Anders es langsgaan bij Flament en van alles es een paar zakskes meenemen om te testen(Lava/Normandy/baltwood,...)

    Grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    flair
    flair
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 225
    Registration date : 12-03-11

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van flair di jun 21, 2011 10:06 am

    phaedrus schreef:
    pedro schreef:Had samen met ne collega 2pal. gekocht waarvan ik er momenteel 32zakn heb overgekocht(niet meer plaats in de garage:-) )

    Ja we zullen zien wat het geeft als het wa kouder wordt é!

    Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de Olimps en de Euroforest pellets,deze worden hier net over de grens verkocht in Frankrijk,maar kosten 4euro,net ietsje te veel vind ik

    BLIJF JE BIJ JE VOORKEUR ?

    Wij wonen in Ieper en hebben een "MCZ Nova cv kachel". Ben nu op zoek naar een zomeractie.
    * Hogramix en hogramix+ van bij Vepa waren we niet echt tevreden van beel aangekoekte as
    * Domopellets van 'de Roetvreter' goed alternatief, maar 3.86 per zak als pallet, is niet echt goedkoop.
    * nu vond ik via kapazaa Flament en die hebben scherpe prijzen voor thuisleveren ...

    Maar wat te kiezen ???
    Die Olimp die je aanraad is 3.80 per zak als je 3 palleten koop en thuis laat leveren ....

    BLIJF JE BIJ JE OLIMP KEUZE ??

    alvast bedankt



    Ik brand al 2 jaar met baltwood van bij Flament en heb daar nog nooit slechte pellets van gehad? Olimp is ook goed maar helaas idd te duur geworden.ideeal is natuurlijk als je iemand kent met aanhangwagen, dan betaal je slechts 3.30 per zak als je een volle pallet koopt.Denk niet dat je veel goedkoper zal vinden
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van pedro di nov 15, 2011 11:34 pm

    ralfi schreef:Wij verkopen baltwood pellets. Bezoek ons op greenpellets.nl en vertel ons wat je denkt. Dank je wel!

    Prijs per zak (4,49E) is sowieso vééél te duur!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Balltwood pellets Din-norm

    Bericht van Gast di nov 20, 2012 8:02 pm

    Bij Bouwcenter Frans Vlaeminck Oostrozebeke (W-Vl)
    verkopen ze dit merk à 3.59 per zak van 15 kg bij afname van 1 pallet.
    Tevens te verkrijgen in zakjes van 10 kg.











    EN certificaat sedert 04/2012
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van pedro di nov 20, 2012 10:48 pm

    Vorig jaar of zelfs 2jaar geleden denk ik redelijk populair hier,wat me het eerste binnenschiet van deze pellets zijn de héél flauwe zakken (toen toch).Heb meer dan 1 keer een gescheurde zak pellets mogen bijeenrapen heel kwaad


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    flair
    flair
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 225
    Registration date : 12-03-11

    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van flair di nov 20, 2012 11:40 pm

    ik heb lange tijd met baltwood gestookt , goeie pellet goeie warmte. Slechte zakken en ook wel redelijk wat stof in de zakken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty baltwood

    Bericht van Gast do maa 07, 2013 11:32 pm

    een goede avond ik heb nu onlangs vijf zakken baltwood pellets gekocht en getesten sorry hoor bij mijn komen ze er niet meer in warmte geen probleem maar stof en afval veel te veel

    Gesponsorde inhoud


    Ervaringen  Baltwood pellets - Pagina 6 Empty Re: Ervaringen Baltwood pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 10:43 am