Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

    Affiliates

    Meest actieve berichtenplaatsers


    4 plaatsers

      aktie woodpellets greenenergie

      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast vr jun 11, 2010 10:05 pm

      geen reclame door zelfstandigen aub

      dus verwijderd door modje philip
      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast za jun 12, 2010 9:32 pm

      Hey Steven is dit geen reclame ik denk dat we u site naar de haaien gaan helpen als je
      zo verder doet ,u antwoord mij ook niet geef geen tel door of adres , verwijderd dinges van GK
      en lult er maar op los waar je niks van af weet .
      Ik begin u zever erg moe te worden. Wis mij nu maar weer vlug dat er niet teveel mensen dit lezen,
      Ik hoop ook dat er niet teveel hier nog zullen komen ,ofwel wordt je een eerlijk forum mens en is de wet voor iedereen gelijk ofwel gaan we maatregelen nemen.(dit is nog maar in het kort gezegd...)

      Mvg P
      Philip
      Philip
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 1426
      Leeftijd : 52
      Registration date : 15-03-09

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Philip za jun 12, 2010 11:14 pm

      beste pauly niet steven maar ik heb deze reclame verwijdert, omdat die door de verkoper zelf geplaatst werd

      MVG
      philip


      _________________
      Rika como vanaf 24/03/15  
      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast za jun 12, 2010 11:41 pm

      Ok Philip maar waarom zet Steven dan zelf reclame van iemand anders wordt hij daar
      voor vergoed , of als ik hem een pm stuur geeft hij geen antwoord vind u dat normaal.
      Ofwel geen reclame van niemand en door niemand ofwel voor iedereen reclame .

      Mvg P
      Philip
      Philip
      PELLETKACHEL!
      PELLETKACHEL!


      Man Aantal berichten : 1426
      Leeftijd : 52
      Registration date : 15-03-09

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Philip zo jun 13, 2010 6:48 am

      er werd afgesproken geen reclame te maken door verkopers
      er werd nooit gezegd dat er geen info betreft acties mocht komen
      wil je een actie op het forum breng steven of een van de andere modje op de hoogte
      en waarschijnlijk word je actie geplaatst

      om op het feit terug te komen dat steven die actie op het forum plaatste is simpel te verklaren,
      niet de verkoper bracht ons op de hoogte maar steven had het doorgekregen van een ander forumlid

      ikzelf steek het ook niet onde stoelen of banken waar ik mijn pellets vandaal haal omdat ik tevreden ben van zijn service
      moet ik dan ook op het kapblok? Embarassed


      _________________
      Rika como vanaf 24/03/15  
      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast zo jun 13, 2010 8:27 am

      Forumregels

      "Reclame maken is ten strengste verboden op het forum."

      Dit staat er in de forumtegels , maar geldt dit niet voor iedereen zoals Pauly zegt .Er staat nergens bij dat een moderator of eender wie het wel mag.Daarom dacht ik als "x" het er mag opzetten van een bepaalde firma mag ik het ook.Er worden hier bepaalde firma's voorgetrokken.Waarom?
      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast zo jun 13, 2010 10:00 am

      ik volg reeds enige tijd dit forum en merk dat dit inderdaad zoals pauly en GK hier zeggen het meer en meer op een reklame folder begint te lijken,en ik vraag me af heeft dit forum nog zin ?van moderators word verwacht onpartijdig te zijn maar dit is hier blijkbaar niet het geval ik merk dat er welbepaalt een firma of de toch de verkopers ervan heel deze site naar hun hand zetten en het oorspronkelijk doel van dit forum omvormen tot reklamefolder en roddelblad.van onpartijdigheid gesproken ?of leuke bijverdienste ? ik weet het niet.jullie kunnen gerust deze commentaar verwijderen maar iemand zal dit toch wel lezen denk ik.dat wil ik toch even kwijt DIT FORUM MIST ZIJN DOEL,maar ja het is crisis toch en ieder centje is mooi meegenomen
      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast zo jun 13, 2010 2:22 pm

      Dus als ik het goed begrijp mag ik dan als particulier wel reclame maken .
      Dan zal ik wat rondbellen en mijn stock in doen van pellets (gratis dus) die ik van de dealers krijg voor wat reclame (ga dit in limburg doen)

      Gelieve dit dan ook niet te wissen iedereen gelijk voor de wet ,ga me nu een paar weken afzijdig houden en dan zien we wel.

      HOPELIJK VOOR IEDEREE HERZELFDE DAN HOPELIJK VOOR IEDEREE HERZELFDE DAN
      Uthrex
      Uthrex
      Pelletkachel
      Pelletkachel


      Man Aantal berichten : 904
      Leeftijd : 55
      Registration date : 29-10-08

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Uthrex zo jun 13, 2010 3:05 pm

      Allé, is het weer bijna vakantie ofzo?
      We zullen het nog is ene keer uitleggen hé. Elk lid kan en mag hier zijn ding komen over pellets en pelletkachels. Dus ook waar hij zijn pellets haalt, incl een prijsvermelding. Alsook wanneer hij ergens een promotie ziet (wie wil niet de goedkoopste pellet?).
      De jaren voorheen hebben we verkopers bijna moeten smeken om hun prijs te krijgen. Nu komen jullie (gelukkig) zelf af en blijkt er weer zever te zijn over de manier waarop.
      Verkopers vragen we om zichzelf en hun firma op een gepaste manier voor te stellen (jullie krijgen dan ook de status 'verkoper'. Hebben ze een actie of een lopende promotie, kunnen ze ons (admins en moderators) op de hoogte stellen en wij zetten het zo spoedig mogelijk online. Ja, voor eender wie, voor eender waar.
      Zo moeilijk is het toch niet. We weten ook dat er verschillende leden zijn die wel verkoper zijn, maar liever anoniem blijven. Geen enkel probleem, maar kom hier den boel dan ook niet verzieken.

      Verder vragen we ook om beleefd te blijven. Ongepast taalgebruik, dreigementen allerhande, anti-sociaal gedrag, ambras makers, etc zullen dan ook een tijdelijk ban krijgen. Stoppen ze niet, wordt hun account op dit forum permanent stopgezet.
      Zijn er toestanden waar je het niet mee eens bent, meld het ons.
      Verder is niemand verplicht zich lid te maken, of zelfs om dit forum te lezen.

      Insinuaties dat we partijdig zijn nemen we niet ten harte. Degenen die er zo over denken mogen altijd even opzoeken bij wie de vorige pellet samenkoop werd besteld en zullen snel merken dat prijs/kwaliteit de doorslag gegeven heeft.

      Beleefde groet,
      Uthrex

      ps: Pauly, gelieve te reageren op mijn pm (voor je weer iemand beschuldigt dat ze niet antwoorden)
      ps2: Kristof, stuur je even de pellet promotie door, dan zet ik ze spoedig online (zoals alle jaren en altijd)
      albert
      albert
      Pellet
      Pellet


      Man Aantal berichten : 50
      Leeftijd : 76
      Registration date : 17-05-10

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van albert zo jun 13, 2010 3:50 pm

      Mooi antwoordt Uthrex,ik en ik denk nog vele andere forum leden hebben op dit forum veel bij geleerd over pelletkachels en pellets.
      Doe zo verder, goed bezig en bedankt voor jullie vrijwillige inzet om dit forum draaiend te houden.
      Als dit forum de verkopers niet zint hebben ze zelf de keus om een forum te starten.
      Groetjes

      Albert
      steven
      steven
      Moderator


      Man Aantal berichten : 5473
      Leeftijd : 48
      Registration date : 29-10-08

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van steven zo jun 13, 2010 6:00 pm

      Pauly,

      Speciaal om u te plezieren is er een verkopersafdeling gemaakt.

      Hopelijk ben je nu eindelijk tevreden!


      _________________
      Edilkamin Pellbox SCF
      Anonymous
      Gast
      Gast


      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gast zo jun 13, 2010 8:24 pm

      Er is toch een zandbak waar de kinderen kunnen in spelen!!

      Maar aléé ze hebben een apart hoeksken gekregen hopelijk stopt het gezaag !!
      En nu speciaal aan alle verkopers ook voor K Vdp GK "" met een pelletprijs van 0,1968 per KILO "" is de klant niks en geeft aanleiding tot vreselijk misrekenen!!

      PELLETS worden verkocht:
      1)Per ZAK ......geleverd of afgehaald (15 of20 kg) BTW in!!! Graag prijs per zak!!
      2)Per PALLET ....idem-dito
      3) In BULK altijd geleverd prijs per TON , BTW in

      Graag duidelijk zijn AUB !!
      steven
      steven
      Moderator


      Man Aantal berichten : 5473
      Leeftijd : 48
      Registration date : 29-10-08

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van steven zo jun 13, 2010 10:15 pm

      volledig akkoord krusty


      _________________
      Edilkamin Pellbox SCF
      steven
      steven
      Moderator


      Man Aantal berichten : 5473
      Leeftijd : 48
      Registration date : 29-10-08

      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van steven ma jun 14, 2010 11:08 pm

      en wij verdienen niets met het pelletforum!

      dit is nog altijd een initiatief van vrijwilligers.

      Ben je niet akkoord, lees het pelletforum dan niet meer!


      _________________
      Edilkamin Pellbox SCF

      Gesponsorde inhoud


      aktie woodpellets greenenergie Empty Re: aktie woodpellets greenenergie

      Bericht van Gesponsorde inhoud

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu ma mei 20, 2024 1:04 pm