Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 20 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
Philip
bart b
6 plaatsers

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!


    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast wo okt 06, 2010 1:43 pm

    Ja SS de gebeurt soms als je s'avonds je blauwe zwaailicht op de nachttafel zet !!! lacher
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast do okt 07, 2010 11:49 am

    Hierbij de link naar het "14kg zakken PROTEST":
    https://pellets.forummotion.com/pellets-f77/14kg-zakken-protest-t2653.htm
    groeten,
    ss
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van player do okt 07, 2010 9:47 pm

    ss, zouden we niet in één topic verder gaan?
    Het is een discussie die ik zeker actief wens te houden, alleen lijkt het me overzichtelijker om het in 1 topic te behouden.
    Nu maak je counter-links naar beide topic's. Seffes weten de andere users niet meer waar ze uiteindelijk moeten posten en lezen Smile
    Is het goed als we deze openhouden en de andere afsluiten?


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast vr okt 08, 2010 10:48 am

    Uitstekend, sluit de Topic "14kg zakken Protest" maar af, BOYCOT lijkt me aantrekkelijker en de bezoekers zullen er meer door aangetrokken zijn Laughing BOYCOT=ACTIE...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast vr okt 08, 2010 12:27 pm

    Persoonlijk voor mij is dit erover en ik verdeel die pellets niet eens, uiteindelijk kunnen verkopers van deze pellets niks aan de situatie doen gecreërd door de fabrikant. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Zo kunnen we iedere fabrikant gaan afschieten maar als straks de prijzen hoger zouden worden (ik zei zouden) is dat de beslissing van de fabrikanten en niet van de verkopers. En daar zullen wij hier allen niets aan kunnen veranderen.

    Groeten,

    Vandebosch
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast vr okt 08, 2010 12:54 pm

    Weet je wat er ook over is ??

    Dat is zakken pellets verkopen van 14 kg aan de prijs van 15 kg !! zot
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast vr okt 08, 2010 2:56 pm

    Vandenbosch, efkens nadenken, morgen verkoop jij een kachel die 8kW warmte afgeeft aan dezelfde prijs als diegene welke je nu verkoopt en die 10kW afgeeft, maar je verzint er een hoop onzin bij, zoals dat jouw 8kW gelijk is aan de 10kW van de andere merken en dat je dus met recht en reden aan dezelfde prijs verkoopt omdat jouw kachel toch dezelfde prestatie levert als de vorige omdat 8kW=10kW. Kun je volgen??? Zever in pakskes he? Wel in ieder geval aan jou om het wetenschappelijk te bewijzen, ik geef je 0% slaagkans!
    Bedrog, of liever "poging tot" noem ik dat. Het is er inderdaad over, daarom is de actie goed te praten en de "stoot van Plospan" helemaal niet goed te praten!
    Je hoeft je niet aangesproken te voelen, we klagen Plospan aan, niet de verkopers, als verkoper kun je je verstand gebruiken en je conclusies trekken zoals; andere pellets verdelen in zakken van 15kg bijvoorbeeld en aan een eerlijke prijs.
    Ik vind je tussenkomsten op het forum meestal interessant, maar nu geef ik je ongeljk. niet goed
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast do okt 14, 2010 12:19 pm

    Krusty je vroeg of er nog 14kg Fabrikanten waren? Corpellet o.a.
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast do okt 14, 2010 12:28 pm

    Goed om weten ,dus weten we welke merken we NIET mogen kopen!!(op zijn minst bij mij niet meer binnenkomen)


    Zijn er nog merken , laat maar horen , dan zetten we ze erbij op de BLACKLIST!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 1:04 pm

    Vandaag bij Molecule in Vichte achter pellets geweest.(Pierre Girretz)
    Ook vanaf nu zakken van 14 kg!!! voor dezelfde prijs van zakken van 15kg vorig jaar.(3.60 met veel stof)
    De uitleg was dat de prijs van de plastiekverpakking is verhoogd.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31616
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van erwin di okt 19, 2010 1:25 pm

    en daarom maken ze de zakken 7proc kleiner om plastiek te besparen lol!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 1:56 pm

    ""Prijs van de plastiekverpakking is verhoogd.""

    Als dit een mop was zou ik zeggen , dit hoort thuis in de rubriek chit-chat,maar dat is het dus niet!!


    Het is normaal dat men bij grote ketens , zoals gamma, brico, colruyt, enz.....stomme antwoorden krijgt als men iets vraagt over pellets of over een product dat daar misschien of (normaal) niet thuishoort.Ik verschiet ervan dat ze bij Aldi en Lidl nog geen pellets verkopen!!

    Je krijgt meestal te doen met mensen die from 9 to 5 fisiek aanwezig zijn , en niet gemotiveerd .
    Sommigen horen het werkelijk in Keulen donderen als je iets over pellets vraagt !!! Wa es da!!!! Vo wa dient da ??? .Bij sommigen kun je aan hun manier van stappen reeds zien dat het al teveel is dat ze leven!En hun reactie spreekt dan wel boekdelen !!

    Daar is alleen de prijs interessant en verder qua productkennis 0,0
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 2:59 pm

    Beste vrienden pelletters, ik wil niet "wijsneuzerig" overkomen, maar toen ik enige tijd geleden de Topic "14kg ZAKKEN PROTEST" gestart ben, heb ik voor deze gang van zaken toch duidelijk gewaarschuwd, sommge mensen namen me mijn actie zelfs kwalijk Crying or Very sad , gelukkig viel Krusty me met de "PLOSPAN BOYCOT" bij, maar we moeten snel handelen, het is onze plicht om iedereen de aankoop van de 14kg zakken, eender welk merk, KORDAAT af te raden!!!!! heel kwaad
    Men zegge het voort.
    Misschien een wanhoopspoging, maar beter dat, dan niets! Onedrtussen weten we ook waar de "onbetrouwbare producenten" zitten... Wees ze indachtig bij latere aankopen!
    duivel
    Succes klop
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 3:26 pm

    Wij zijn inderdaad "" den truk van plospan "" niet vergeten!!
    FLOSFLAN mag niet denken dat zij alleen pellets hebben!!

    Er zijn zoooooooooooveeeeeeeeeele andere merken en zooooooooooooooveeeeeeeeeeeeele ruimmmmmmmmmmmmmme keuze dat we het bijna vergeten zijn dat FLOSFLAN bestaat!!!!

    Niemand is natuurlijk verplicht om aan deze boycot mee te werken , en mag ik aan hen dan deze vraag stellen !

    "" willen jullie verder bedrogen worden door voor 15 kg pellets te betalen en er maar 14 te krijgen""

    Je zou kunnen zeggen : Wat is 1 kg per dag , ja ok dat is niks !

    Reken dan maar eens uit per stookseizoen , voor mij zou dat op +-250 kg pellets of tussen 15 en 20 zakken per

    winter komen aan gemiddeld 4 € de zak!!! ....stemt tot nadenken!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31616
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van erwin di okt 19, 2010 3:36 pm

    plastiek duurder?

    hun vrachtwagens zijn nu 7% lichter geladen met evenveel palletten erop, dus minder slijtage

    waar gaat die besparing naartoe???
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 4:09 pm

    SS, je hebt 100% gelijk dat je er een topic aan wijt. Het is zeker in ieders belang om te weten dat sommige producenten proberen dubieus aan extra inkomen te doen.En ik hoop dat velen deze zakken links laten liggen. Voor mij zelf veranderd er niet veel omdat ik trouw blijf aan mijn leverancier, ik krijg daar een zeer goede service( niet enkel pellets maar ook de kachel verkoop), leverd mijn mandi pellets en er is een wederzijds vertrouwen, dat wil ik niet schaden om ergens anders een paar centiemen uit te sparen of enig risiko te lopen om "" anders brandend"" materiaal er in te gooien.
    Ik hoef niet rond te bellen of over en weer te rijden om " een zogezegde slag te slaan" en dat is me ook iets waard.
    Verder zoals gezegd, steek je je nek uit en terecht en stel ik me best voor dat hier veel leden mee gebaat zijn.
    Een verwittigd mens is er 2 waard. Laughing
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 4:12 pm

    Die 100 € zit beter in mijne zak dan in deze van mr plomp geek
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 6:26 pm

    Vandaag ook een mail naar de firma GIRETTZ met een vraag het nut en waarom van 14 kg pelletszakken ???

    Antwoord:

    Bonjour,

    Nous vendons des sacs de 14kg car nous souhaitions donner aux sacs une forme plus ergonomique et le format 15kg ne le permettait pas. La marque Girretz Pellets est recommandée par le fabriquant Edilkamin.

    Bien à vous

    Catherine Carolus

    Au service de nos revendeurs
    GIRRETZ PIERRE ENERGIES ALTERNATIVES sprlu
    Z.I. des Plénesses
    Rue des Nouvelles téchnologies 11
    4820 DISON
    TEL : 0032 87/44.82.54
    FAX : 0032 87/89.17.35
    GSM 0032 479/63.41.89

    Info : info@girretzpierre.be
    Site : www.girretzpierre.be

    - Vente de poêle et chaudière à bois et à pellets
    - Grossiste en pellets et en inox
    - Vente et installation d’éoliennes
    - Construction passive


    Wie ziet nu nog het bos door de bomen ???





    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 6:45 pm

    Nu nog een foto van een zak pellets van 14 kg !
    We gaan dan kunnen zien wat zij als ergonomische zak bedoelen, het moet wat zijn want als ze het niet konden met zakken van 15 kg ?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast di okt 19, 2010 7:11 pm

    Hey Krusty, ik ga het nog een beetje moeilijker maken !

    In de link zie je dat ze leveren in zakken van .... 15kg
    http://www.girretzpierre.be/files/docs/fiche%20technique%20pellets%20(2).pdf
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31616
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van erwin di okt 19, 2010 7:31 pm

    die zakken van 14kg zijn niet ergonomischer, veel te lang en smal

    maar waarom de meerprijs per kg ??


    Laatst aangepast door erwin123 op di okt 19, 2010 9:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van player di okt 19, 2010 8:39 pm

    Mmm, vreemd toch...
    dat 1 kg zoveel verschil maakt...
    Moet de duurdere kg prijs dan de research hiervoor dekken? Evil or Very Mad


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast wo okt 20, 2010 11:14 am

    ZEVER in PAKSKES!!!!!!!!!!!!!!!!! GANGSTERS! niet goed Verslijten ze de pelletgebruikers voor achterlijken of wat? SCHANDE dat ze geen beter excuus voor hun prijsopslag kunnen verzinnen! heel kwaad
    Groeten
    ss
    duivel


    Laatst aangepast door Uthrex op wo okt 20, 2010 4:07 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : schrijffoutje en rood is enkel voor de mods en admins)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast zo dec 12, 2010 3:55 pm

    Gerritz pellets bij Hubo verpakt onder BEST PELLETS zijn eveneens 14kg : 3.99 euro.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31616
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van erwin zo dec 12, 2010 3:58 pm

    mathias schreef:Gerritz pellets bij Hubo verpakt onder BEST PELLETS zijn eveneens 14kg : 3.99 euro.

    veel te duur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gast zo dec 12, 2010 4:09 pm

    ga bij biroplanet daar 3€50 voor een zak maar schaf u een kaart aan en er gaat nog 10% van af

    Gesponsorde inhoud


    BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !! - Pagina 2 Empty Re: BOYCOT de PLOSPAN PELLETS !!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za jun 01, 2024 12:32 pm