Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast do okt 21, 2010 3:13 pm

    hallo, ben nieuw op forum. we hebben een jenny turbo kachel, die hebben we nu al 2 jaar. het schermpje waar je ze mee aan en uit kon zetten was stuk, nu zijn ze dit komen vervangen maar sindsdien geeft ze zoveel warmte niet meer. weet er misschien iemand wat die zou kunnen zijn
    het venstertje wordt ook gauw vuil.

    alvast bedankt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast do okt 21, 2010 5:12 pm

    Gebeurde er rijdens het voorbije jaar ook een deftige onderhoud? Veranderde je toevallig van pellets? Ontregelde men misschien het systeem?
    Nogal moeilijk deftig te antwoorden met de karige informatie, anders misschien beter tot je verdeler wenden?
    Groeten,
    ss
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van jeanhup do okt 21, 2010 7:39 pm

    Annick,

    De vermogensstand zal niet het probleem zijn: een goed ingestelde kachel zal bij elke stand goed branden.

    Als je kachel teveel roet (raampje is snel vies en laat zich niet makkelijk schoon maken) is er iets mis met de combinatie van pelletkwaliteit en parameterinstellingen.
    Als je echter niet weet hoe je de vermogensstand kunt aflezen of hoe je deze verandert, lijkt het me niet verstandig om zelf met parameterinstellingen aan de gang te gaan. Ik raad je aan de installateur te bellen en deze om goede uitleg te vragen. Dan kan hij meteen je kachel goed komen afregelen indien nodig.

    groet,

    Jean
    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast vr okt 22, 2010 3:32 pm

    hallo,

    ik gebruik nog steeds dezelfde pellets, ja ze zijn de kachel komen kuisen en de schouw ook.
    ik weet niet hoe die instellingen moeten staan, ik geraak wel in het menu.
    ze hebben zo een nieuwe display gezet en sindsdien hebben we dat probleem.
    alvast bedankt
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Block za okt 23, 2010 6:57 pm

    Misschien is er ook een nieuwe printplaat gestoken of gereset en staat de aanvoer van de pellets te arm.

    Op hoeveel staat je don scr. ?

    http://home.scarlet.be/~jm090441/Afb085.jpg


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast do nov 11, 2010 6:33 pm

    en hoe moet ik kijken naar die don scr en deze moet dan op 1.3 staan
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van steven do nov 11, 2010 7:07 pm

    vermoedelijk hebben ze het moederbord toen ook verander en zijn daardoor staan je instellingen op de fabrieksinstellingen.

    wie heeft ze de eerste keer aangepast?


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast vr nov 12, 2010 12:55 pm

    niemand, ze zeiden dat ze goed stonden, dat het niet hoefde om daar in te kijken
    als ik wil kijken en de eerste 3 cijfers van het uur ingeef dan komt er password wrong
    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast vr sep 23, 2011 12:02 pm

    annick schreef:niemand, ze zeiden dat ze goed stonden, dat het niet hoefde om daar in te kijken
    als ik wil kijken en de eerste 3 cijfers van het uur ingeef dan komt er password wrong


    Dit vond ik via Google op een italiaanse site:
    http://zmaker.wordpress.com/2010/01/12/palazzetti-ecofire-password-menu/
    Menù fabbrica – 184
    Installatore – 201
    Dati – 226
    Test Uscite – 249



    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van ss vr sep 23, 2011 12:17 pm

    derf schreef:
    annick schreef:niemand, ze zeiden dat ze goed stonden, dat het niet hoefde om daar in te kijken
    als ik wil kijken en de eerste 3 cijfers van het uur ingeef dan komt er password wrong


    Dit vond ik via Google op een italiaanse site:
    http://zmaker.wordpress.com/2010/01/12/palazzetti-ecofire-password-menu/
    Menù fabbrica – 184
    Installatore – 201
    Dati – 226
    Test Uscite – 249

    Heu, Derf, welkom op het forum, maar ik vrees dat je reageerde op een post van een jaar geleden!
    Groeten,
    ss



    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast vr sep 23, 2011 8:59 pm

    ss schreef:
    derf schreef:


    Dit vond ik via Google op een italiaanse site:
    http://zmaker.wordpress.com/2010/01/12/palazzetti-ecofire-password-menu/
    Menù fabbrica – 184
    Installatore – 201
    Dati – 226
    Test Uscite – 249

    Heu, Derf, welkom op het forum, maar ik vrees dat je reageerde op een post van een jaar geleden!
    Groeten,
    ss


    Ja dat besef ik ,maar over de wachtwoordcodes is nog niet zoveel bekend.Ik heb ze getest en ze werkend bevonden.
    Deze post is vooral bedoelt om eigenaars van een palazzetti te informeren.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gast vr sep 23, 2011 9:08 pm

    derf schreef:
    ss schreef:

    Ja dat besef ik ,maar over de wachtwoordcodes is nog niet zoveel bekend.Ik heb ze getest en ze werkend bevonden.
    Deze post is vooral bedoelt om eigenaars van een palazzetti te informeren.

    Als je de codes probeert krijg je trouwens allerlei parameters te zien waarvan ik de betekenis niet ken.
    Weet er iemand of er documentatie hieromtrent bestaat ?

    Ik zou namelijk graag de tijd dat ventilator draait bij het "in Stand-by gaan" (of uitschakelen)van de kachel verminderen. Duurt me toch wat lang en is te lawaaiërig.Maar daarvoor moet men wel snappen welke parameter moet aangepast worden.

    Gesponsorde inhoud


    weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat Empty Re: weet er iemand hoe je kan zien of de kachel op het goed vermogen staat

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 5:47 am