Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten

smillie


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    op zoek naar een bepaalde merk

    Anonymous
    Gast
    Gast


    op zoek naar een bepaalde merk Empty op zoek naar een bepaalde merk

    Bericht van Gast di jan 25, 2011 8:26 pm

    jus, ik heb een tijdje geleden van iemand een 'pellet-tip' gekregen maar ben de naam van de merk vergeten. Ik herinner me dat het doorschijnende plastieke zakken waren met een adres en (gsm?) nummer erop, een beetje groen en rood/oranje op de zak opgedrukt.
    De vorm van de zak was eerder smal en hoog, smaller dan de Mandi-zakken die ik nu nog thuis heb. Kan iemand helpen?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    op zoek naar een bepaalde merk Empty Re: op zoek naar een bepaalde merk

    Bericht van Gast di jan 25, 2011 8:37 pm

    PeeKlee schreef:jus, ik heb een tijdje geleden van iemand een 'pellet-tip' gekregen maar ben de naam van de merk vergeten. Ik herinner me dat het doorschijnende plastieke zakken waren met een adres en (gsm?) nummer erop, een beetje groen en rood/oranje op de zak opgedrukt.
    De vorm van de zak was eerder smal en hoog, smaller dan de Mandi-zakken die ik nu nog thuis heb. Kan iemand helpen?



    Er is hier een topic met alle fotokes van de zakken pellets op de markt , t'is effe zoeken maar ze zijn er !!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    op zoek naar een bepaalde merk Empty Re: op zoek naar een bepaalde merk

    Bericht van erwin di jan 25, 2011 8:42 pm

    krusty schreef:
    PeeKlee schreef:jus, ik heb een tijdje geleden van iemand een 'pellet-tip' gekregen maar ben de naam van de merk vergeten. Ik herinner me dat het doorschijnende plastieke zakken waren met een adres en (gsm?) nummer erop, een beetje groen en rood/oranje op de zak opgedrukt.
    De vorm van de zak was eerder smal en hoog, smaller dan de Mandi-zakken die ik nu nog thuis heb. Kan iemand helpen?



    Er is hier een topic met alle fotokes van de zakken pellets op de markt , t'is effe zoeken maar ze zijn er !!

    https://pellets.forummotion.com/t725-uitzicht-zakken-pellets


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    op zoek naar een bepaalde merk Empty Re: op zoek naar een bepaalde merk

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 9:31 am