Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 3 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

krusty, smillie, willy1100


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    even voorstellen: Adler pelletstoker

    Anonymous
    Gast
    Gast


    even voorstellen: Adler pelletstoker Empty even voorstellen: Adler pelletstoker

    Bericht van Gast do feb 17, 2011 8:10 pm

    Ik heb al lang meegelezen op dit forum en denk dat het nu tijd is om me ook maar eens te gaan voorstellen. Ik ben Herman en sinds november 2010 hebben mijn vrouw Alice en ik een Adler pelletkachel in de keuken van ons middeleeuwse huisje staan.
    We hadden altijd moeite om het in ons (slecht geisoleerde) huis aangenaam warm te krijgen zonder dat ons dit een fortuin zou kosten. Een pelletkachel bleek de oplossing. In de keuken, waar we het meest zitten, is het met een pelletkachel snel behaaglijk warm.
    We hebben voor een Adler Elite 85 gekozen omdat we dit een mooie, betaalbare pelletkachel vonden met pure lijnen die goed zou staan in ons oude huisje. Ze is geleverd en geinstalleerd door Jean van Adler Pelletkachels. Deze leverancier hebben we via dit forum ontdekt.
    even voorstellen: Adler pelletstoker P1030613p

    Bij het installeren hebben we een goede uitleg gekregen en sindsdien loopt alles prima. Tot nu toe heeft de kachel ons nog nooit in de steek gelaten dus over de ondersteuning van Adler kunnen we nog weinig vertellen maar gezien de verhalen op dit forum zal dat wel goed zitten.

    We hebben altijd dezelfde pellets gebruikt (van de Makro in België) en daar zijn we ook tevreden over (zeker gezien de prijs). Hier in Nederland kosten pellets veel meer en ze zijn ook niet overal te verkrijgen. Gelukkig wonen we vlak bij de Belgische grens.

    groetjes en voor alle fervente posters op dit forum: bedankt voor het delen van al jullie kennis!

    Alice en Herman
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    even voorstellen: Adler pelletstoker Empty Re: even voorstellen: Adler pelletstoker

    Bericht van erwin do feb 17, 2011 8:19 pm

    herman en alice welkom op het forum en veel warmte van uw kachel,
    met jean als installateur kan je op beide oren slapen kampvuur


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

      Het is nu ma mei 20, 2024 11:15 am