Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+3
vinnus1
steven
bart b
7 plaatsers

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31576
    Registration date : 15-02-10

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty technieker flumenfire

    Bericht van erwin wo okt 11, 2017 10:45 pm

    je kunt proberen maar niet teveel hulp verwachten daar.
    heeft het nog te druk met telefoons niet opnemen.
    van vroegere edilkamin klanten die hij liet stikken voor en na zijn faling...
    COCONUT
    COCONUT
    Pelletje
    Pelletje


    Vrouw Aantal berichten : 37
    Registration date : 01-09-16

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty nog altijd geen technieker gevonden

    Bericht van COCONUT wo nov 15, 2017 9:45 am

    Dag iedereen
    Nog altijd geen technieker voor flumenfire Vlaams Brabant. Via het toppic onderhoud voor alle merken hier had zich Hestiafire uit Humbeek gemeld. Heb die mensen gecontacteerd maar kunnen het ondehoud niet doen want volgens hun kunnen ze niet in de software en dus geen fatsoenlijk onderhoud doen. Is er nu echt alleen die man uit Sint Amandsberg of die uit Limburg. Trouwens de man uit Zoersel indien ik mij niet vergis die de stukken kan leveren die kan dan wel in de software. Jullie weten dat ik de officiele verdeler niet meer in huis wil wegens maanden moeten wachten en uiteindelijk bijna de prijs van een nieuwe kachel.

    Heeft er ondertussen iemand een technieker gevonden rond brussel mechelen antwewepen mss?

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van erwin wo nov 15, 2017 11:16 am

    zijn die in melle nog wel de invoerder.
    als je flumenfire.be intikt kom je in gent uit...

    ze zoeken daar nog techniekers.
    misschien hebben ze er nog geen...

    https://www.kachelsenhaarden.be/vacatures


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    COCONUT
    COCONUT
    Pelletje
    Pelletje


    Vrouw Aantal berichten : 37
    Registration date : 01-09-16

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van COCONUT wo nov 15, 2017 3:17 pm

    Dat zijn dezelfde die of naar Gent verhuisd zijn of die  daar iets geopend hebben.

    COCONUT
    COCONUT
    Pelletje
    Pelletje


    Vrouw Aantal berichten : 37
    Registration date : 01-09-16

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty technieker flumenfire

    Bericht van COCONUT wo nov 15, 2017 4:59 pm

    Nogmaals gebeld naar HESTIAFIRE HUMBEEK met de mededeling dat de instellingen van de kachel niet moeten veranderd worden en dat ik bovendien de code heb. Gewoon reinigen, dat is alles

    De mevrouw die opnam lachte mij uit (was letterlijk aan het lachen he )
    met de woorden " neen mevrouw dat kunnen wij echt niet doen , dat is veel te gevaarlijk ".

    Indien ik haar moet geloven zitten er hier op dat forum allemaal onnozelaars dan die niet weten wat ze zeggen.

    Niet schrikken van bovenstaande he, ik heb zelf wel door dat er hier alles behalve onnozelaars zitten. Dus bedankt mannen, maar nu....

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van erwin wo nov 15, 2017 8:52 pm

    ach die willen gewoon niet omdat ze het merk niet verdelen.
    is ergens te begrijpen, maar dan konden ze dat ook anders zeggen...

    probeer eens bij de verkoper van bericht 70: https://pellets.forummotion.com/t7587p50-onderhoud-en-herstellingen-zonder-verplichte-aankoop#121527
    is wat verder maar misschien maken die geen probleem over de parameters, of kennen die ze wel...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    COCONUT
    COCONUT
    Pelletje
    Pelletje


    Vrouw Aantal berichten : 37
    Registration date : 01-09-16

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van COCONUT wo nov 15, 2017 9:11 pm

    bedankt, ik probeer morgen in Sint Katelijne Waver.

    Dat ze dat alleen voor hun merken of klanten zouden doen vind ik absoluut acceptabel maar dan moeten ze hier hun naam niet opgeven onder het toppic herstel van alle merken.

    Ze zullen meer dan genoeg klanten hebben zeker.

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van erwin wo nov 15, 2017 9:17 pm

    ze hebben niet gezegd dat ze alle merken doen.
    vooral de merken die ze verdelen.
    het is maar hoe je het leest...

    https://pellets.forummotion.com/t7587-onderhoud-en-herstellingen-zonder-verplichte-aankoop#95304


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    COCONUT
    COCONUT
    Pelletje
    Pelletje


    Vrouw Aantal berichten : 37
    Registration date : 01-09-16

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van COCONUT za dec 02, 2017 7:38 pm

    EINDELIJK

    Zoals beloofd zou ik hier melden als ik een technieker gevonden had. Awel, ik heb hem gevonden bij Stock 105 in Sint Katelijne Waver. Prijs kwaliteit 5 sterren waard. Hij heeft 2 kachels van 2 verschillende merken een onderhoudsbeurt gegeven en de derde die net een dag geleden in panne gevallen was gemaakt en dit tegen een meer dan correcte prijs.
    Ook bedankt Erwin die mij de tip gegeven had. Hij wist me ook te vertellen dat ze van de meeste merken onderdelen hadden en dat heeft hij bewezen, hij had onderdelen bij voor de kachel in panne.
    Een aanrader. Dus bedankt aan Stock 105 en bedankt aan het forum. Ah ja, en nog supervriendelijk ook.
    Een zeer tevreden klant.

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van erwin za dec 02, 2017 7:46 pm

    fijn te horen dat het opgelost is.
    en van mij mag stock105.be nog heel veel kachels verkopen...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant  - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: Technieker Flumenfire in vlaams brabant

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 6:47 am