Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van steven za jan 14, 2012 2:58 pm

    Adres: E. Hertecantlaan, 57A
    Merk: Piazzetta

    Telefoon: 052/527090
    Email: kachels.alderweireldt@telenet.be
    Website: www.kachelsalderweireldt.be


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van Gast wo mei 16, 2012 12:37 am

    dag allemaal.

    graag had ik willen weten of er mensen een pelletkachel hebben laten plaatsen door Alderweireldt?
    hoe de service hiervan is?
    alvast bedankt!!!
    st1300a9
    st1300a9
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 57
    Registration date : 06-01-12

    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van st1300a9 wo mei 16, 2012 10:17 am

    Hallo,

    Ik heb eind December 2011 een piazzetta P956 laten plaatsen door Alderweireldt en ben daar zeer tevreden over.
    Jan doet ook het onderhoud zelf en als hij komt voor bvb onderhoud van de kachel alsook schouw kuisen kan je ook peletts van Badger laten meebrengen(geen vervoerskosten).

    mvg

    Ludwig


    _________________
    Piazzetta P956 (14/12/2011)
     
    Pellets Badger
    Elite pellets(blauwe zakken)
    Combulux pellets
    Redhot pellets
    Elite pellets(blauwe zakken)
    Olimp pellets(2019)
    Olimp pellets(2020)
    Olimp pellets (2021)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van Gast wo mei 16, 2012 11:30 am

    dank u voor de snelle reactie!

    grtn

    petit.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van Gast di jun 12, 2012 5:15 pm

    Goed opletten,wij hebben hier een pelletkachel gekocht vorig jaar.Bestek laten maken en hun rekening kwam uiteindelijk 750€ duurder uit.Wat was er gebeurd?
    Toen men de kachel kwam plaatsen had hij de juiste stukken voor de schouw niet bij,dus rekende hij 2 maal de schouw aan Rolling Eyes .
    Op aangetekende brieven kreeg ik geen antwoord,wel een schrijven van hun advokaat na 2 maand met de vraag onmiddellijk de tweede rekening van 750€ te betalen of men ging verdere stappen ondernemen.
    Op aanraden van onze advokaat heb ik 200€ betaald voor zijn werkuren,we hebben niets meer van hen vernomen.
    Ik voel mij zo in de zak gezet,ook onze batibouw korting hebben we niet gekregen.
    Kijk dus goed uit je doppen met hun factuur!
    ps:we zitten nog altijd met een gat in de muur die hij "volgende week" zou komen dichten met een ring (die had hij niet bij....)

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty alderweireldt

    Bericht van Gast wo jun 13, 2012 12:22 am

    aaaii!!!
    dat is blijkbaar wel minder.
    ik ken zijn zus een beetje en dus vermoed ik dat hij ons niet zal durven in de zak zetten.
    maar komt die nu nog voor dat gat of laat hij jullie nu volledig stikken?
    lijkt mij eigenlijk op eerste zicht best een eerlijke mens uit...ofwel???
    ik hoop voor jullie dat deze zaak pos opgelost wordt.

    alvast bedankt voor jullie reactie.

    groeten en succes!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van Gast wo jun 13, 2012 12:16 pm

    Wel,we zijn al meer dan een jaar aan het wachten op die ring om het gat te dichten,dus hij heeft ons van in het begin eigenlijk laten stikken.
    Toen was er nog geen sprake van die extra factuur.
    Persoonlijk zou ik niet meer bij hun kopen,maar dat is mijn gedacht.
    Het was wel zo dat we een volledige schouw moesten laten plaatsen (gat kappen en al).
    Als je dat niet moet laten doen kan je volgens mij niet echt problemen hebben denk ik.
    Dan heb je de rekening van je kachel en that's it.

    groetjes,
    Tamarah
    krijgsheer
    krijgsheer
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 37
    Registration date : 24-11-12

    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van krijgsheer za dec 08, 2012 3:31 pm

    Ben aan twijfelen om aan hun een offerte te vragen. Zou beneden mijn schouwmantel willen afbreken en enkel een sierkoker willen.
    Ze hebben me in het verleden wel al eens uit de nood geholpen. Toen ik het huis kocht, zijn ze de gaskachel hier komen maken. Kachel kwam niet van hem en is 20+ jaar oud. Was toen wel content van hun.


    _________________
    Piazzetta P960

    Gesponsorde inhoud


    Alderweireldt Kachels,  Berlare (9290) Empty Re: Alderweireldt Kachels, Berlare (9290)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 11:17 am