Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

grossard.rob


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Artel Classic CV "S" Pelletkachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Artel Classic CV "S" Pelletkachel

    Bericht van Gast zo jan 22, 2012 5:01 pm

    Gedurende 5 jaar heb ik mijn woonkamer verwarmd middels een Baby Fiama pelletkachel.

    Maar omdat deze alleen plaatselijk verwarmd en de rest van het huis koud bleef (waaronder ook mijn vloer verwarming in de Douche) heb ik mijn zinnen gezet op een CV pelletkachel.

    Na de uitzending te hebben gezien van Enjoy Life, waarin RR Trading uit Tolbert in beeld kwam, ben ik maar eens in Tolbert gaan kijken.

    Hier stond in de showroom een mooie compacte CV kachel welke precies op de plaats van de Baby Fiama paste.

    Na een uitstekende uitleg hoe ik de Artel CV Classic "S" moest aansluiten op mijn bestaande CV netwerk heb ik de kachel aangeschaft (plus de toebehoren om het retour water niet onder 60 graden te laten zaken).

    Na een dag hard werken brand de kachel prachtig en is erg stil (zeker in verhouding tot mijn oude pelletkachel)

    Ik heb nu weer mijn hele woning lekker warm inclusief mijn vloerverwarming in de douche.

    De volgende stap is om er een mooie schouw om te bouwen en dan is het helemaal af (zodra dit klaar is zal ik een betere foto plaatsen met schouw).

    Groet,

    Derk






    [img]Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Imag02772 [/img]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Van een tevreden gebruiker uit Friesland.

    Bericht van Gast zo jan 22, 2012 8:46 pm

    Gefeliciteerd met deze kachel! Ook ik heb goede zaken kunnen doen bij R&R Trading in Tolbert. Na oriëntatie aldaar een Artel Elite gekocht (geen CV kachel). Na een paar aanpassingen in de parameters, brandt de kachel nu hele dagen en trakteert ons steeds op een behaaglijke en gezellige warmte. Ook over de aftersales ben ik zeer tevreden. Telefonisch heb ik steeds goede support gekregen van Johan Rispens van genoemde dealer van Artel bij het optimaliseren van de parameters. En wat is leuker dan zelf je kachel periodiek te vullen met pellets en dagelijks daarvan het genot te ondervinden. Ik zeg maar zo: een pelletkachel schept warme betrokkenheid! fest
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Artel 14 Kw CV pelletkachels

    Bericht van Gast vr feb 17, 2012 7:58 pm

    Bij deze een foto van mijn Artel Pellet CV kachel met schouw.

    Kachel voldoet perfect en brand mooi rustig. Verder is de kachel ook niet te groot van afmeting


    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  14kwfeenstra
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Re: Artel Classic CV "S" Pelletkachel

    Bericht van steven vr feb 17, 2012 9:05 pm

    foto wat verkleind


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Re: Artel Classic CV "S" Pelletkachel

    Bericht van Annejanne za feb 18, 2012 8:21 am

    Mooi resultaat, Feenstra tof


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Re: Artel Classic CV "S" Pelletkachel

    Bericht van Gast za feb 25, 2012 6:25 pm

    Beste Feenstra,

    Dat ziet er inderdaad heel mooi uit.De schouw is mooi gemaakt.

    Heel veel plezier van de pelletkachel toegewenst.

    Gesponsorde inhoud


    Artel Classic CV "S" Pelletkachel  Empty Re: Artel Classic CV "S" Pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 2:29 pm