Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van steven di dec 30, 2008 6:15 pm

    Adres: Paddevijverstraat 56
    Merken: Ecoteck, Edilkamin

    T: 057/200 147
    Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van pedro za maa 14, 2009 10:16 pm

    Tevreden over levering en plaatsing van pelletkachel!Bij problemen snelle interventie!
    Ook dankzij hun leverancier(en verdeler van ecoteck) Avantis tiegem en Roeselare...  Altijd bereid om te helpen....
    Als het goed is mag het ook es gezegd worden é :D


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van Gast ma jun 20, 2011 10:51 am

    Voor ons : EERSTE KLAS PRUTSERS !!

    1) Bij plaatsing gat geboord in plat dak op vrijdag middag, alles open laten liggen voor het weekend en ja onweer ... alles ondergelopen en vals plafond naar beneden gekomen. al mijn werk voor niets.

    2) Als je belt met een probleem, krijg je een stress-kip van een secretaresse aan de lijn, die niets kan en/of wil doen ... en tis haar schuld allemaal niet want ze staat op het puntje van een depressie ... Maar das toch mijn probleem niet? Als ge uwe job niet graag doet zoekt u een ander!

    3) Op het plat dat een schoorsteenpijp geplaatst van amper 30cm . Bij een binnenbouw ... gggrrr ... laat ons zeggen dat de buiren niet content waren met de roet die binnenwaait en dat ik dankzij deze prutsers daarvoor nu ook nog een dagvaarding aan mijn been heb ....

    4) Bij de vraag "hoe moet ik de kachel onderhouden tijdens het gebruik?" antw : "bwaaa om de 2 dagen beetje krabben, das al !" Ze hebben daar nog nooit gehoord dat het misschien geen slecht idee is de kachel om de 2 dagen uit te kuisen met speciale stofzuiger ....

    5) Afstelling van onze cv pellet kachel: wel onze dochter van 4 kent er waarschijnlijk nog meer van ....

    6) DENK DAT U DE BOODSCHAP BEGREPEN HEBT, IK KAN NOG EVEN VERDER DOEN ...




    Doe uzelf een plezier, leer uit de fouten van anderen, en ga bvb naar 'iemand anders' of zo , die mensen weten wel wat ze doen ....





    Laatst aangepast door Uthrex op ma jun 20, 2011 11:51 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : naam installateur gemaskeerd (je mag hem complimenteren in een andere topic als je wil))
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van pedro ma jun 20, 2011 1:27 pm

    Mja,in tegenstelling tot mn vorige bericht ben ik nu vooral negatief over Movetherm,vooral over de garantie!!Werkuren moeten betalen voor het vervangen van een stuk dat in garantie is,gaat er bij mij niet in!!

    Dus,voor potentiele kopers kan ik volgende raad geven:plaatsing ben ik tevreden,maar informeer u goed voor de garantie,want er worden werkuren aangerekend voor bijv. het vervangen van onderdelen!!!(Zelfs al is het toestel in garantie!!!!)


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van ss ma jun 20, 2011 1:35 pm

    pedro schreef:Werkuren moeten betalen voor het vervangen van een stuk dat in garantie is,gaat er bij mij niet in

    Dit kan niet, garantie is ook geldig op de werkuren!!!
    Mijn advies: niet betalen, geen rechter gaat je veroordelen.
    Groeten,
    ss duivel
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van pedro ma jun 20, 2011 1:44 pm

    Ja SS,net nog es Test-aankoop gecontacteerd,ik heb dus recht op 2j kostenloos herstel,ik moet nu een aangetekend schrijven sturen en ja,als ze er zich dan nog altijd niet bij neerleggen kunnen ze naar de rechtbank stappen waarbij de kosten wel hoger kunnen oplopen.Dus ja,72€ betalen of niet é Evil or Very Mad


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van ss ma jun 20, 2011 1:51 pm

    Niet laten doen, kan je hooguit een dagje verlof kosten bij de vrederechter. Gelijk krijg je!
    Groeten,
    ss
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van pedro wo jun 22, 2011 8:13 pm

    Voila,deze morgen mn brief doorgefaxt(volgens testaankoop) staat dit gelijk aan een aangetekend schrijven.

    Ben es benieuwd naar hun reactie Surprised


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van steven wo jun 22, 2011 10:17 pm

    Phaedrus,

    Amai, dat is best een straf verhaal. Zo heb ik er nog niet veel gehoord.

    Dat is dus weer een adres minder om aan te raden!


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van pedro wo jun 22, 2011 10:25 pm

    Ja idd,en ik was nog zo positief in het begin van mn post  pale . En dan doen ze moeilijk over 72€ voor werkuren in garantie!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900) Empty Re: Movetherm Projects (Selexion), Ieper (8900)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:45 pm