Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo jan 30, 2013 4:26 pm

    Beste,

    Heeft er iemand ervaring met de Palazzetti Lola?

    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? 805709230
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo jan 30, 2013 7:47 pm



    Mooie kachel, mooi design, maar kan er niks zinnig over zeggen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo jan 30, 2013 7:59 pm

    ik heb een palazzetti maar geen lola
    ik heb de tracy 12.2 kw brand goed,toch moet ik nu
    mijn luchtventilator vervangen,
    voor de rest ben ik zeer tevreden van mijn kacheltje
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo jan 30, 2013 8:35 pm

    Ik ga deze morgen voor de eerste maal plaatsen... technieker van de invoerder komt mee voor de afstelling uit te leggen. Deze zou iets complexer zijn.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo jan 30, 2013 9:05 pm

    succes met u kachel,het zal je wel bevallen,
    waarschijnlijk is de gebruiksaanwijzing in het italiaans spaans of duits
    ik hoop ddat je een nederlandse gebruiksaanwijzing krijgt zal voorzien is in europa
    groetjes veel plezier
    ben-revo
    ben-revo
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 257
    Leeftijd : 61
    Registration date : 09-12-11

    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van ben-revo wo jan 30, 2013 9:38 pm

    phil67 , hou ons op de als je wil


    _________________
    Rika Revo 9kw
    Rika Topo II 10kw
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast do jan 31, 2013 7:23 pm

    Plaatsing is helaas niet kunnen doorgaan... de helft van de collega's hadden zich ziek gemeld wegens griep. Wordt vervolgd...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast di feb 12, 2013 8:05 pm

    Vandaag was het eindelijk aan de beurt van "lola". Zeer mooi toestel, vuurspel is mooi omwille van de ronde brandkorf. Totaal nieuw display, ziet er allemaal very nice uit. Convectieventilator kan blijkbaar volledig uitgeschakeld worden. Opmerkingen... er is geen gietijzeren rugpaneel meer maar het zijn buisjes die je alle 3 maand moet proper maken door middel van een borstel (rattenstaart in de volksmond) en de asbak is kleiner dan bij andere palazzetti's. Tevens vindt ik de opening om pellets bij te vullen langs de smalle (kleine) kant. Ook kan er maar met moeite 1 volledige zak pellets in het reservoir. De deur is met een dubbele sluiting zoals bij sommige nieuwe houthaarden. En er is blijkbaar een soort van airwash systeem om de ruit proper(der) te houden.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van erwin di feb 12, 2013 8:33 pm

    phil76

    dan hebben die buisjes die de rugwand vervangen de functie van warmtewisselaar of zie ik dat verkeerd?


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo feb 13, 2013 7:38 am

    erwin
    idd het onderhoud hiervan is slechts om de 3 maanden volgens de fabrikant ipv wekelijks of 2x per maand voor de warmtewisselaar.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo feb 13, 2013 10:21 am

    phil 76

    Toen ik de kachel (Palazzetti Lola) bij een verdeler onlangs zag branden viel het mij op hoe stil die werkt. Heb jij ook de indruk dat de kachel stiller is dan andere modellen waar je ervaring mee hebt?

    Groeten,
    Karel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast wo feb 13, 2013 9:35 pm

    khadermn

    Waarschijnlijk zal deze de convectieventilator afgezet hebben toen of op minimum.
    Palazzetti is door zijn apart aanvoersysteem van pellets ook stiller vindt ik persoonlijk.


    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast do feb 14, 2013 12:22 am

    phil76

    Ik heb een demonstratie gekregen met de ventilator op maximum en op minimum. In beide gevallen bleef het een stuk stiller dan bij mijn kachel.

    Groeten,
    Karel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gast vr feb 15, 2013 8:04 am

    ah ja, vergeten te vermelden... de nederlandse handleiding... rara...
    Weer eens niet bij. Terug een beetje gaan zagen bij de invoerder.

    Gesponsorde inhoud


    ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ? Empty Re: ervaringen met Palazzetti Lola 9kw ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 6:27 am