Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Handleiding en programmeren Kalor 115 Paola Insert

    stefke
    stefke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 121
    Leeftijd : 60
    Registration date : 18-02-11

    Handleiding en programmeren  Kalor 115 Paola Insert Empty Handleiding en programmeren Kalor 115 Paola Insert

    Bericht van stefke vr maa 22, 2013 8:00 pm

    beste

    is er iemand die de gebruiksaanwijzing heefd van de inbouw Kalor 115 Paola.

    mijn schoonvader heefd er eentje gekocht tweedehands maar heefd er geen gebruiksaanwijzing bij van het kasje voor de instellingen van de klok en het laten opstarten en uitschakelen ervan want zijn kachel gaat elke maandag en dinsdag om 24.00 uur terug aan voor de anderen dagen werkt ze goed,

    dus als er iemand mij kan helpen met de instellingen ervan zou je deze man blij maken.
    Daar ik er niet durf aan prutsen zonder uitleg ervan....

    Mvg Stefan
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Handleiding en programmeren  Kalor 115 Paola Insert Empty Re: Handleiding en programmeren Kalor 115 Paola Insert

    Bericht van erwin vr maa 22, 2013 9:21 pm

    stefke kun je hier iets mee doen: LINK


    probeer ook eens via PM bij forumleden willems en bouwvakker, hebben dezelfde kachel en misschien de handleiding in bezit...

    https://pellets.forummotion.com/t2352-kalor-insert-model-115-paloa#40193


    Laatst aangepast door erwin op vr maa 22, 2013 10:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Handleiding en programmeren  Kalor 115 Paola Insert Empty Re: Handleiding en programmeren Kalor 115 Paola Insert

    Bericht van Gast vr maa 22, 2013 9:30 pm

    hier heb je misschien ook iets aan...

    https://pellets.forummotion.com/t6920-techniche-pdf-artel-kalor-enz

    de eerste 23 pagina's zijn in het Italiaans daarna gaan ze in het Engels....
    stefke
    stefke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 121
    Leeftijd : 60
    Registration date : 18-02-11

    Handleiding en programmeren  Kalor 115 Paola Insert Empty kalor insert 115

    Bericht van stefke zo maa 31, 2013 10:15 am

    Beste
    Via mijn schoonvader moet ik iedereen bedanken die mij geholpen heeft met de informatie van zijn kachel, hij is nu zeer tevreden over zijn kachel
    er stonden twee dagen op on ingesteld,hij kan nu weer rustig slapen maandag en dinsdag....en op de hoogste stand de pellets iets minder gezet en het was opgelost. Via jullie hulp hier mijn dank ervoor

    Mvg Stefan

    Gesponsorde inhoud


    Handleiding en programmeren  Kalor 115 Paola Insert Empty Re: Handleiding en programmeren Kalor 115 Paola Insert

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 10:11 am