Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Green energy premium (naaldhoutpellets)

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van erwin do jun 20, 2013 4:53 pm

    green energy levert nu ook naaldhoutpellets:

    "Green Energy Premium"

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

    Materiaal : 100% naaldhout  
    Caloriewaarde : > 18 MJ/kg
    Vochtigheid : < 10%
    As rest : < 0.7%
    Lengte pellets : 3.14-40mm


    Laatst aangepast door erwin op do feb 05, 2015 9:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty premium

    Bericht van Gast di jul 30, 2013 11:36 pm

    eerste indruk ,goede pellets,hard bleek ! en zeker de verkoper(s) brandhout michel SKW toffe mensen !
    het is nog te warm om de kachel aan te steken !!! dus nog even geduld aub voor de test,
    maar ik zal het hier zeker posten !!!!
    grts ericgtc
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast di aug 06, 2013 9:08 pm

    gisteren kachel volledig ontmanteld en gekuist,schouw ook een beurt gegeven ,
    dan de green energy premium erin gekapt en kachel opgestart kwestie van te kijken of ze het nog deed na verschillende fiches te hebben moeten los maken om de vent te kunnen verwijderen,en te reinigen ...
    alles werkte normaal en een zeer snelle opstart zonder veel rook !!
    echter het is nog te warm om iets te zeggen van de ruit enz.  wordt vervolgd !( in ieder geval mijn garage riekt naar een dennenbos =opslag plaats)
    grts eric
    goldwing
    goldwing
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 139
    Leeftijd : 63
    Registration date : 23-11-10

    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van goldwing di aug 06, 2013 10:09 pm

    aan welke prijs zijn ze te koop.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast di aug 06, 2013 10:52 pm

    de green energy premium naaldhout betaalde ik : 35 zakken =4,05€/zak, 70 zakken =3,91€/zak
    green energy hardhout is 0.30 cent goedkoper/zak

    zie [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    pellbox
    pellbox
    Admin


    Man Aantal berichten : 785
    Leeftijd : 48
    Registration date : 28-10-08

    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van pellbox wo aug 07, 2013 12:37 am

    zijn dat geen pellets van groene kachel? die worden toch ook in NL gemaakt?

    als het zo is, vrij duur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast wo aug 07, 2013 4:50 pm

    klopt,maar duur vindt ik ze niet ,hier in regio mechelen vindt je alleen maar duurdere of je moet al 25 km verder rijden en deze zit achter mijn hoek op 4 km en de pellets zijn op het eerste zicht van goede kwaliteit 3,91 € vindt ik zeker aanvaardbaar !in onze regio heb je echt niet zo veel keuze , bij groene kachel 3,65€ voor die 0,26cent kan ik niet naar de limburg rijden

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast wo aug 07, 2013 4:59 pm

    zijn dat geen pellets van groene kachel? die worden toch ook in NL gemaakt?

    als het zo is, vrij duur

    In NL zit op alles 21% BTW, dus op de grondstoffen, de vrachtwagen waarmee het vervoerd wordt, de productiemachine en het loon van de arbeiders die er mee werken, het verpakkingsmateriaal en de bakstenen waarmee de opslag gebouwd is dus in dat licht bezien is duur een relatief begrip.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast za sep 28, 2013 10:30 am

    1st test, kachel start zeer snel op met weinig rook ontwikkeling, ruit na +- 24 brand uren (eco)4x opstarten inbegrepen lichte waas , beetje stof in de zak en de normale hoeveelheid assen (op zicht) dus tevreden ! goeie pellet
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast ma sep 30, 2013 9:51 pm

    aja veel meer warmte dan de agricons !!bij agricon in eco was +-110° schouwwarmte met de greens +- 130° en dat voel je binnenshuis ook ,dus peltoevoer wat lager is dus weer minder verbruik ,allen spijtig dat het nog niet echt koud is buiten Razz dan kan je pas echt testen en vergelijken dit zijn maar eerste indrukken , maar ik ga er zeker bij halen !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gast wo okt 16, 2013 7:05 pm

    vervolg test na 3 dage smorgens 4 u en s'avonds +- 6 stoken op een erg laag pitje (toevoer pellets in ecostand is 2 ipv 3 afvoer is 1100 ipv 1250 deze setting kan ik niet met andere pellets dan gaat kachel uit !)
    maar de ruit snel zwart na +- 2 dagen dus 20u zeer veel asse ,kachel stribbelt tegen na 30 brandt uren omdat er een hoopje asse in de brand pot terecht komt , ik heb na 30 u de warmte wissellaar eens open gevezen die was ook zeer vervuild !

    nu ik zeg het ik stook op het minimum lager kan niet kachel staat op 18° in huis is het 20° ideaal ,als het kouder wordt ??( neen volgens frank en sabine wordt het dit wkend terug 20° ) zal de kachel harder moeten geven en mischien minder slechte verbranding ??

    we zien wel ik laat het wel horen maar ik ga toch nog eens langs colruyt  Pedro (dacht ik !) schrijft hier ergens ongelooflijk na 5 zakjes te proberen nog geen zwarte ruit !!!! als ik 5 zakjes opstook nu met dit weer ben ik 5 weken verder !

    Gesponsorde inhoud


    Green energy premium (naaldhoutpellets) Empty Re: Green energy premium (naaldhoutpellets)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 10:45 am