Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+24
jandeman63
kempenaar
francyd2
francky
zoom
willy1100
pellbox
mikelbikel
konijn
pedro
Keteltje
marver
ponneke
piet
jan 49
lieke
Annejanne
grossard.rob
curleo
hktz
vinnus1
maestro
steven
erwin
28 plaatsers

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van erwin za sep 21, 2013 8:49 pm

    Ik ben al 4 winters tevreden van mijn edilkamin kachel en mijn verkoper, is iedereen zo tevreden over zijn kachel / zijn verkoper / de invoerder?
    Welke edilkamin kachel heb je en waarom wel of waarom juist niet tevreden?

    enkele spelregels voor berichten in dit topic:

    - minstens 6 maanden een edilkamin kachel in bezit hebben of gehad hebben
    - probeer het kort en bondig te houden, geen verkopersnamen in berichten vermelden
    - geen kommentaar op mekaars berichten
    - dit is een particulier topic, berichten van verkopers worden zonder reden verwijderd!


    Laatst aangepast door erwin op wo dec 23, 2015 2:18 pm; in totaal 4 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van steven za sep 21, 2013 10:02 pm

    Ik heb ook al 4 winters (nu mijn 5de begonnen) een edilkamin en ben van de pellbox scf op zich wel tevreden. Ik heb alle parameters, kan alles makkelijk aanpassen. De kachel heeft geen problemen met lange of korte pellets.

    De verkoper zelf, dat is een totaaaaal ander verhaald en zeker niet positief.



    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    maestro
    maestro
    Starter
    Starter


    Man Aantal berichten : 6
    Registration date : 22-04-12

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van maestro zo sep 22, 2013 9:34 am

    Ik heb sinds eind vorig jaar een Edilkamin Pellet-Blok waar ik tevreden van ben.

    Net als Steven ben ik echter niet content van de verkopers. Heb dit ook doorgegeven aan Girretz zelf, maar had niet de indruk dat er effectief iets met die info gedaan ging worden.


    _________________
    Edilkamin Pellet-Blok
    vinnus1
    vinnus1
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 410
    Leeftijd : 69
    Registration date : 10-11-10

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van vinnus1 zo sep 22, 2013 10:09 am

    Ik ben wel matig tevreden over mijn Marea,maakt wel een beetje teveel lawaai ten opzichte van mijn Nestor Martin.Is nu de vierde winter gestart.
    Is ook nogal gulzig op min.stand 750gr/u Nestor 450gr./u,ik krijg hem niet lager of hij gaat op alarm.

    Ik had deze week groot onderhoud gedaan en de motor van de RG losgemaakt om eens goed te kunnen kuisen.
    Grote pech,de dichting viel in stukjes eruit.
    Gebeld naar mijn verkoper......die vroeg mij of ik wel zeker was van die dichting aan de RG motor,
    daar heb ik nog nooit van gehoord, mijn technieker zal dat zeker wel kennen,ik zal eens bellen zei hij.
    10 Min.later nee dit hebben we niet ik denk dat je verkeerd bent,volgens hem zit die dichting er niet in hoor.
    En dat is dan een hoofdverdeler.
    Over mijn verkoper ben ik dus zeker niet tevreden op geen enkel vlak.Hoe dat mogelijk is dat ze kachels mogen verkopen van de invoerder ik weet het niet,maar die slaan alle records.

    hktz
    hktz
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 53
    Registration date : 28-12-12

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van hktz zo sep 22, 2013 10:54 am

    Ik ben aardig tevreden met m'n Seven.
    Deze kan 7 kw warmte vermogen leveren.
    Kan alleen niet verder terug dan 2 kw.
    In het najaar is dit teveel, ik heb alle parameters al op het laagst ingesteld.
    Hij moet dan regelmatig worden uitgeschakeld.


    Laatst aangepast door erwin op zo sep 22, 2013 2:23 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    curleo
    curleo
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 130
    Registration date : 09-03-12

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van curleo zo sep 22, 2013 1:41 pm

    Ik ben slechts deels tevreden. Over het verbruik en geluid geen klachten. Maar naar constructie toe, dat is een ander verhaal.(even Brio intikken bij zoeken, en dan zul je wel weten waarom).
    Installateur is ok doch weinig kennis van de para's me dunkt. Girretz nederland moest daarvoor komen?  
    Je koopt A maar na enkele maanden heb je blijkbaar B gekocht. Voor mij niet ok!

    Als ik de som maak ... had ik beter een andere keus gemaakt. Voor die prijs had ik véél meer en beter kunnen krijgen. De volgende wordt géén edilkamin!!

    grt,

    curleo


    _________________
    Edilkamin 'Brio'8kW
    Elite pellets ...tevreden & geen stof!
    grossard.rob
    grossard.rob
    Admin


    Man Aantal berichten : 900
    Leeftijd : 41
    Registration date : 18-04-12

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van grossard.rob zo sep 22, 2013 4:55 pm

    Edilkamin Moon reeds 3 jaar en zeer content van de kachel, mooi in ons interieur, groot vermogen en laag verbruik.
    Parameters makkelijk aan te passen, leonardo staat ruim ingesteld dus kan hij zijn werk goed doen.

    Echter de verkoper van de pelletkachel moet bij mij en anderen niet meer binnen komen.
    1000€ voor een extra schouw, die als ik zelf rondgekeken had 750€ was geweest, omdat hij niet nodig vond op voorhand te komen kijken.
    Onderhoudsmechanieker gezocht en na ruzie met andere verkopers die redeneren, kachel niet van mij = den boom in, zelfs bij mogelijke aankoop van extra onderdelen.
    Zoek op Topic Onderhoudstechnieker gezocht Edilkamin Moon
    Dan terechtgekomen bij een andere verkoper, onderhoud getoond en gedaan, parameters volledig anders ingesteld en uitgelegd.

    Met vriendelijke groeten,
    Grossard Rob
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Annejanne zo sep 22, 2013 6:15 pm

    Ik heb een Edilkamin Iris plus en stook er reeds de 4de winter mee, ben heel tevreden zowel van de kachel als van de verkoper.
    Ik heb bij die verkoper gekocht omwille van de positieve berichten over een uitstekende service....en dat laatste is me meer waard dan het merk of het uitzicht van de kachel. Nog geen problemen gehad :-)


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    lieke
    lieke
    Pelletje
    Pelletje


    Vrouw Aantal berichten : 29
    Registration date : 06-03-13

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van lieke ma sep 23, 2013 10:27 pm

    Sinds april 2012 heb ik een edilkamin junior. Showmodel. Vanaf september veel gestookt en toen begonnen de problemen. Hij start regelmatig niet op. Verkoper gebeld, kachel op gehaald. 2 Weken later wordt ik gebeld, ze kunnen het probleem niet vinden en dus ook niet oplossen.

    Ik krijg een gloednieuwe kachel, zonder bij te hoeven betalen. Geweldig. De hele winter heeft hij fijn gebrand maar zo af en toe start hij niet op. Ik haal het korfje dan leeg, er zitten altijd wel een paar zwarte pellets bij. De 2e keer start hij wel op. Ik baal er wel van, kan niet gedachteloos mijn kachel aanzetten, doet ie het wel of doet ie het niet. Deze week alweer 3! keer niet opgestart, terwijl hij net een schoonmaak beurt heeft gehad, door de verkoper. Kachel is ook opnieuw ingesteld. Ik heb de parameters, maar daar kan ik niks mee, durf dat ook niet.
    Als ie brand doet ie het geweldig en heb ik er veel plezier van.
    Groetjes Lieke
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast wo okt 02, 2013 8:15 pm

    Hier nog een tevreden edilKamin eigenaar !  Ik heb sinds mei 2012 een Rio staan van 13.2 KW, ben dus nu begonnen aan mijn 2de stookseizoen.  Tot nu toe geen speciale klachten, vorige winter lekker warm gehad Laughing
     
    Over de verkoper....helemaal niet tevreden...daar zullen we maar niet verder over beginnen....zoek maar eens op ijzer Evil or Very Mad  Evil or Very Mad
    gelukkig via dit forum een andere verkoper gevonden, die mij wel met raad en daad heeft bijgestaan en nog steeds bijstaat.  
    Vorige week is deze ook het eerste groot onderhoud van mijn stoofke komen doen en nu snort ze weer als voorheen.

    groetjes, vero
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast do okt 03, 2013 11:30 pm

    Sinds een half jaar in het bezit van een pellinsert 54. Trouwe lezers van dit forum weten dat ik maar matig tevreden was over deze kachel en wat de verkoper betreft...ben sinds 23 augustus wachtende op een herstelling en veel verder dan klantonvriendelijke uitspraken en loze beloftes is firma in kwestie nog niet geraakt.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast vr okt 04, 2013 11:40 am

    Mijn kachel iris plus gaat nu de 3de winter in in het voor jaar wel grote kosten gehad (printplaat)
    Wat verkoper betreft wel dikwijls moeten bellen en mailen maar is toch goed gekomen.
    Alleen als het echt koud is dan is ze niet zwaar genoeg .Maar dit ligt aan mezelf had gezegd om bij te verwarmen .
    jan 49
    jan 49
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 113
    Registration date : 17-01-11

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty edilkamin

    Bericht van jan 49 vr okt 04, 2013 6:29 pm

    Mijn funny brand nu voor de derde winter ,tot nu toe tevreden van de kachel

    jan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast vr okt 04, 2013 10:02 pm

    Wij hebben sinds december 2012 een Pelletinsert 54, maar maar matig tevreden. Indien het buiten niet te koud is dan kan de kachel de ruimte verwarmen, indien het echt koud is dan krijgt de kachel het niet hoger dan 18.5-19gr. Uit onze ondervinding blijkt ze te min voor te dienen als bijverwarming. We kunnen alles wel goed instellen, maar we hebben de indruk dat als we ze lager zetten, ze blijft warmen en het dus bij de nu nog zachtere temperatuur. Gevolg we moeten ze dan snel terug afzetten.
    De klantenservice van de verkoper laat dik te wensen over. Na de plaatsing vroegen ze zelfs 700€ (terwijl de schatting ongeveer 400-500€ was). Bij melden van de problemen kregen we botte, brutale en zeer onrespectvolle reacties. Een voorbeeld was: "U weet toch dat u een pelletkachel pellets moet geven anders geeft ze geen warmte" Nooit meer bij hen kopen en als we geweten hadden wat we nu wisten, hadden we een zwaarder model gekocht.
    piet
    piet
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 250
    Registration date : 23-11-11

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van piet zo okt 06, 2013 10:15 am

    Wij hebben een Iris plus. In het begin veel problemen, Het automatisch opstarten van de kachel gebruiken we niet omdat we gek werden van het gepiep 's morgens als hij niet deed.
    Gebruiken hem als sfeer- en  bijverwarming en nemen het een keer niet opstarten voor lief. Als hij brandt geeft hij veel warmte.
    Jammer dat ze in zee gaan met slechte dealers, hieronder zitten echte cowboys.
    Van de week onderhoudsbeurt gehad, had geen essentiële onderhoudsdelen bij alleen een stofzuiger.
    Meneer uw kachel is weer stookklaar, als ik hem zou hebben aangestoken had mijn akoestisch plafond van 6000 euro naar de klote geweest omdat de afvoerpijp onder het plafond hing i.p.v. in de schoorsteen.Hoezo veilig en alleen garantie als hij door een dealer moet worden onderhouden Rolling Eyes


    _________________
    Nordic Fire ILVAR 7
    houtpellets AVEVE -
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast zo okt 06, 2013 11:55 am

    Wij hebben nu 1 jaar gestookt met onze logo zijn zeer tevreden van de kachel,
    maar zoals zovele niet over de plaatsing , maar dit blijkt niet abnormaal te zijn binne de pelletwereld
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast wo nov 06, 2013 10:19 pm

    Edilkamin Logo ...ben tevreden over kachel en over installateur....wordt wel snel te warm binnen, maar dat ligt aan het super ge-isoleerde huis en niet aan de kachel
    ponneke
    ponneke
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Vrouw Aantal berichten : 550
    Leeftijd : 67
    Registration date : 23-09-12

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van ponneke do nov 07, 2013 1:51 am

    Edilkamin Prestige
    Sinds één jaar en 2 weken staat hier een pelletkachel, die precies 1 week zonder problemen heeft gebrand.
    Dan is ze van de ene storing in de andere gevallen
    14 interventies later zaten we muurvast en ijskoud (sinds februari al)
    Noodgedwongen hebben we uiteindelijk een advocaat erop gezet.
    De verkoper is kort en bondig gezegd niet bekwaam. Gelukkig voor hem mogen hier geen namen genoemd worden.
    De zaak is trouwens nog steeds lopende - jawel sinds februari zijn ze niet verder geraakt dan een "afgedwongen onderhoud" dat bestond uit het stofzuigen van de kachel binnenin.
    Want, zo wist de dealer meesmuilend te verkondigen: mevrouw poetst de kachel niet goed affraid affraid affraid  
    Na dat onderhoud heeft de kachel precies 2 uur gebrand, sindsdien niets meer.
    De verkoper/dealer heeft zichzelf allang schijndood verklaard...
    Hij probeerde wel nog een factuur door m'n strot te duwen voor de onderhoudsbeurt van...175 euro!lol! 

    De kachel zelf? ALS ze brandde deed ze dat erg goed!
    Maar met 7 tot 8 x uitvallen per dag heb je daar ook niet veel meer aan.
    Kortom een jaar van kommer en kwel - mogen ze allen branden in de hel!
    Hopelijk mag nu snel het recht zegevieren heel kwaad 
    marver
    marver
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 76
    Leeftijd : 61
    Registration date : 07-11-11

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van marver do nov 07, 2013 2:44 pm

    Edilkamin Cherie.
    Hier gaat ze de derde winter in.
    Kachel zou zijn tweede groot onderhoud moeten hebben doch als ik gezien heb hoe de technieker dat onderhoud deed.
    Wat blazen, stofzuigen (doen wij iedere week volledig) en de extratie ventilator losmaken en kuisen, daar hield het op.

    Regelmatig eens uitvallen doch dit heeft volgens mij te maken met het volraken van de vuurkorf.
    Staat mogelijks te hoog in aanvoer om dagelijks op laagste stand te branden.
    Zal dus nog wat gaan spelen met de aanvoerwaarden in de diverse standen.

    Voor de rest geen problemen. Ze doet wat van haar verwacht word.



    _________________
    Edilkamin Cherie geplaatst dec 2011
    Pellets: Bioflam (groepsaankoop Limburg)
    ----------------------------------------
    19 x Siliken 245Wp
    SMA SB4000TL-20
    Dakhelling: 35°
    Ligging: 260°
    Keteltje
    Keteltje
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 55
    Registration date : 15-01-12

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Keteltje do nov 07, 2013 6:40 pm

    Ik weet niet of ik hier ook mag reageren daar ik een ketel bezit, maar hij gaat toch ook op pellets!Razz 
    Hier gaat hij ook zijn derde winter in, tot nogtoe zonder enig probleem, op het knopje duwen en enige tijd later is het volledige huis lekker warm!
    Drie maal per maand de asse wegdoen en opgelost (natuurlijk ook zien dat het pelletreservoir vol zit).
    Ik denk dat veel valt of staat met de bekwaamheid van de technieker, gelukkig hebben we hier een bekwaam iemand in de buurt!heel happy 
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast di nov 12, 2013 11:32 pm

    Wij hebben een Edilkamin Lila Plus en zijn nu bij na twee jaar ons huisje aan het verwarmen .
    En warmen dat doet ze dat het zelf niet meer gezellig is in huis zo warm .
    Je zou zeggen bel naar de installateur maar daar is mijn vertrouwen zoek bij .

    Wij hebben onze kachel van 2012 op de dag dat de kachel werd geplaatst waren ze met twee man
    ze zijn begonnen om 9 uur morgen en om 15 uur was de klus geklaard. Ik vond dit al vrij lang maar goed .
    Deze jongens hadden niet al de onderdelen bij voor de afvoerbuis buiten tegen de muur .
    En de kachel zelf konden ze niet afstellen daar kwam de technieker voor langs .
    En dat is ook gebeurt na 2 weken? maar hij kon de kachel ook niet afstellen, hij had de documentatie niet bij ?  .

    Ik ben zeker niet tevreden van deze firma want het gevolg is onze kachel werkt nog niet zoals het moet .
    groeten Matty
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van pedro wo nov 13, 2013 12:12 am

    Jammer dat er nog zoveel cowboys op de markt zijn, blijf uw installateur of de importeur contacteren tot u gehoor heeft!!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast do nov 21, 2013 4:08 pm

    ben ook niet tevreden van edilkamin, heb de flexa staat nu een jaar en een paar keer al problemen gehad , nu is er ook weer iets aan , de installateur daar spreken we beter niet van en het onderhoud wat die gaf , was alleen wat stofzuigen , heb er wel 150 euro voor betaald.


    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast do nov 21, 2013 6:13 pm

    Wij zijn héél tevreden over onze kachel . Model cherie . Dit is nu de tweede winter dat ze brandt .
    Aangename gezellige warmte .
    Van onze installateur ook tevreden .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gast zo feb 16, 2014 2:32 pm

    hallo

    Ik heb een edilkamin pellbox scf geplaatst januarie 2013, ik ben tevreden geeft meer als voldoende warmte.
    Maar wat scheelt er toch met die ventilators, gaat even goed en dan beginnen ze vreselijk lawaai te maken.
    Ze hebben al twee keer ventilators vervangen, nu sinds vandaag maakt hij weer lawaai.

    Gesponsorde inhoud


    Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ?? Empty Re: Zijn jullie tevreden van jullie edilkamin kachel, ja of nee, waarom ??

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 12:34 pm