Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Crickx Erwin, Bornem (2880)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van steven zo jan 25, 2009 4:58 pm

    Adres: F. Vanhaelenstraat 85
    Merken: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.], Edilkamin

    T: 03/8994390
    Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Website:


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Re: Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van Gast vr sep 10, 2010 10:00 am

    Hallo,
    Deze persoon plaatst ook Quadrafire. Spijtig genoeg ook een Quadrafire bij hem besteld. Ik heb het toestel sinds februari en ze zijn al 4 keer moeten langskomen van de invoerder. Na veel aandringen en een ingebrekingsbrief. De firma Crickx beloofde steeds iemand langs te sturen van de invoerder voor herstel (had maar 4 dagen gewerkt), een maand moeten op wachten tot effectieve eerste interventie, 4 keer in totaal. De kachel maakt nog steeds veel lawaai, motor sleept en davert, knarsgeluid.
    De firma Crickx maakt veel beloftes, zal steeds terugbellen, belt echter nooit terug met veel aandringen tot gevolg.
    Bij installatie was mijn vloer ook nog eens beschadigd door het vertrekken/verslepen van het toestel van 115 kg, meerdere keren over de grond ipv opheffen.
    Op de offerte stond een flexibel in de schouw, was op de moment van plaatsing niet meer nodig volgens hem. Hij heeft toen 400 euro van de factuur geschrapt. Resultaat nu: lekken in de schouw en brandgeur boven. We vragen hem nu toch na een half jaar de flexibel te doen en deze persoon geeft ons een doodleuke offerte van 1400 euro (woekerprijs). Een ander persoon komt dit nu doen bij ons voor minder dan de helft. En Crickx vertelt ons dan doodleuk dat wij dan onze garantie op het toestel kwijt zijn als we dit niet aan zijn woekerprijs doen. Ook al is het zijn fout dat hij oorspronkelijk niet zit tegen een normaal tarief.
    Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat de factuur dan ook nog eens in het verleden gemaakt was zodat de garantie vroeger afloopt...
    Nooit zou ik nog een quadrafire willen, en nooit zou ik nog een toestel kopen bij deze bedrieger. Wij zitten nu al meer dan een half jaar met problemen door deze persoon en een definitieve herstel van onze quadra fire castile insert is nog ver van de baan...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Re: Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van Gast vr sep 10, 2010 10:26 am

    icebrain schreef:Hallo,
    Deze persoon plaatst ook Quadrafire. Spijtig genoeg ook een Quadrafire bij hem besteld. Ik heb het toestel sinds februari en ze zijn al 4 keer moeten langskomen van de invoerder. Na veel aandringen en een ingebrekingsbrief. De firma Crickx beloofde steeds iemand langs te sturen van de invoerder voor herstel (had maar 4 dagen gewerkt), een maand moeten op wachten tot effectieve eerste interventie, 4 keer in totaal. De kachel maakt nog steeds veel lawaai, motor sleept en davert, knarsgeluid.
    De firma Crickx maakt veel beloftes, zal steeds terugbellen, belt echter nooit terug met veel aandringen tot gevolg.
    Bij installatie was mijn vloer ook nog eens beschadigd door het vertrekken/verslepen van het toestel van 115 kg, meerdere keren over de grond ipv opheffen.
    Op de offerte stond een flexibel in de schouw, was op de moment van plaatsing niet meer nodig volgens hem. Hij heeft toen 400 euro van de factuur geschrapt. Resultaat nu: lekken in de schouw en brandgeur boven. We vragen hem nu toch na een half jaar de flexibel te doen en deze persoon geeft ons een doodleuke offerte van 1400 euro (woekerprijs). Een ander persoon komt dit nu doen bij ons voor minder dan de helft. En Crickx vertelt ons dan doodleuk dat wij dan onze garantie op het toestel kwijt zijn als we dit niet aan zijn woekerprijs doen. Ook al is het zijn fout dat hij oorspronkelijk niet zit tegen een normaal tarief.
    Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat de factuur dan ook nog eens in het verleden gemaakt was zodat de garantie vroeger afloopt...
    Nooit zou ik nog een quadrafire willen, en nooit zou ik nog een toestel kopen bij deze bedrieger. Wij zitten nu al meer dan een half jaar met problemen door deze persoon en een definitieve herstel van onze quadra fire castile insert is nog ver van de baan...


    Beste,

    Neem zelf even contact op met de importeur: firma Fero, en vraag naar de technische dienst. zij zullen U zeker verder kunnen helpen. Quadra fire is niet slecht, wat de schoorsteen betreft zijn er uiteraard wel strengere eisen, tubering is toch een noodzaak, ik zou aanraden een dubbelwandige flex te gebruiken diameter 100, dan kan op de print van het toestel de rookgasventilator lager geschroeft worden.

    Groeten,

    Vandebosch

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Re: Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van Gast vr sep 10, 2010 10:32 am

    Hallo,
    Ik neem inderdaad na de (eindelijke) eerste interventie reeds zelf contact op met de firma. Het probleem is uitgelegd van de importeur en ze nemen nu zelf de garantie op zich. Daar heb is geen klagen van. Het probleem is dat de kachel na enkele weken werken terug defect is of de motoren slepen en maken enorm knarsend geluid. vergelijk het maar met een niet gesmeerde betonmolen. Onze dakwerker komt nu inderdaad een inox flexibel steken van diameter 100 dit weekend en zal deze met een klem vastmaken op de uitvoer van de kachel. Er zit nu een stukje flexibel van 80 op van 1 meter lengte als start van de kachel en deze is vastgeplakt?? op de uitvoer. Lijkt niet veilig.
    Groetjes en bedankt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Re: Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van Gast vr sep 10, 2010 2:08 pm

    icebrain schreef:Hallo,
    Ik neem inderdaad na de (eindelijke) eerste interventie reeds zelf contact op met de firma. Het probleem is uitgelegd van de importeur en ze nemen nu zelf de garantie op zich. Daar heb is geen klagen van. Het probleem is dat de kachel na enkele weken werken terug defect is of de motoren slepen en maken enorm knarsend geluid. vergelijk het maar met een niet gesmeerde betonmolen. Onze dakwerker komt nu inderdaad een inox flexibel steken van diameter 100 dit weekend en zal deze met een klem vastmaken op de uitvoer van de kachel. Er zit nu een stukje flexibel van 80 op van 1 meter lengte als start van de kachel en deze is vastgeplakt?? op de uitvoer. Lijkt niet veilig.
    Groetjes en bedankt

    beste,

    Normaal kap ik een opening achterzijde van de kachel, monteer een T element in de bestaande schouwpot en verbind daar dan met inox zelftappers de buis op vast, de gekapte opening wordt dan afgewerkt met een inox plaat met een gat waar de buis dooraf komt in vaste buis rechtstreeks op het toestel. Bij reiniging neem je dan gewoon de inox plaat weg en kan je de dop op de T afnemen om te reinigen. Dat is de simpele manier. Boven op het dak goed de bestaande schouw afdichten en alles is in orde.

    Groeten
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Re: Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van Gast di okt 30, 2012 12:57 am

    Deze verkoopt ook Edil-Kamin sinds enkele jaren. En pellets van Girretz, ik vermoed dat zijn Edil-Kamin kachels ook van Pierre Girretz komen.

    Gesponsorde inhoud


    Crickx Erwin, Bornem (2880) Empty Re: Crickx Erwin, Bornem (2880)

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 20, 2024 7:44 am