Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Nordic fire rave 80: foutcode 05


    Gast
    Gast


    Nordic fire rave 80: foutcode 05  - Pagina 2 Empty Re: Nordic fire rave 80: foutcode 05

    Bericht van Gast ma dec 23, 2013 11:08 am

    Je kunt eens proberen om de zijkanten van het voorraadreservoir waarin de pellets gaan met autowas op te poetsen waardoor deze gladder worden en waarschijnlijk de pellets beter wegzakken richting de vijzel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nordic fire rave 80: foutcode 05  - Pagina 2 Empty Re: Nordic fire rave 80: foutcode 05

    Bericht van Gast ma dec 30, 2013 7:53 pm

    krijg het rooster er niet uit of ik moet gaan zagen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nordic fire rave 80: foutcode 05  - Pagina 2 Empty Re: Nordic fire rave 80: foutcode 05

    Bericht van Gast ma dec 30, 2013 8:37 pm

    Wij hebben een nordic fire Lisa,
    Het rooster kan eruit, maar kost enige moeite. Ik trek aan een kant het rooster iets omhoog en buig tegelijk het rooster, aan de kant waar je gaatjes ziet waar het rooster ingeprikt is. Heeft onze installateur laten zien. Ook omdat ik dan ong een keer per jaar het wormwiel en de bak kan stofzuigen.

    groeten An
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nordic fire rave 80: foutcode 05  - Pagina 2 Empty Re: Nordic fire rave 80: foutcode 05

    Bericht van Gast do jan 09, 2014 4:06 pm

    omdat de kachel nog een paar keer niet was opgestart,heb ik de installateur gebeld.Op advies van de dealer heeft hij mij telefonisch de instelling van de gloeitijd van de spiraal verhoogd van 150 sec naar 210 sec.nu afwachten of het nu verholpen is.

    Gesponsorde inhoud


    Nordic fire rave 80: foutcode 05  - Pagina 2 Empty Re: Nordic fire rave 80: foutcode 05

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 5:40 am