Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+11
albert
francky
krista
erwin
Block
ZaurusUser
Philip
noizz
stoffel
pedro
steven
15 plaatsers

    Eigenschappen Domo Power+ pellets


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31576
    Registration date : 15-02-10

    Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 5 Empty Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets

    Bericht van erwin zo maa 31, 2013 8:16 pm

    Een 5 tal dagen gebrand met Domo Power+,
    weinig stof in de zakken, ruitje en asse vergelijkbaar met andere merken, goeie warmte, geen koek, dus tevreden..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 5 Empty Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets

    Bericht van Gast zo maa 31, 2013 11:10 pm

    ik heb ook goede ervaring ,,dus een pallet besteld
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 5 Empty Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets

    Bericht van Gast ma mei 06, 2013 9:07 am

    Net domoflor power + zak van 15 kg verbruikt (zie bericht nr. 1 - onderste zak met beer) en mijn ervaringen komen grotendeels overeen met deze uit bericht nr. 63:
    "Qua branden is mijn verbruik gedaald voor dezelfde omstandigheden. Het ruitje wordt wel veel sneller vuil en de verbrandingskamer ook. In het branderpotje blijft ook iets meer residu zitten dan met"... in mijn geval agricon. Heb ook ervaren dat ze meer warmte geven dan agricon en in mijn geval minder "agressief" branden (hardhout t.o.v. naaldhout?). In branderpotje blijft "koekje" van +/- 1cm over die gemakkelijk met een borstel kan verwijderd worden. Heb gezien dat ze momenteel in W-Vl aan zomerprijs te koop zijn voor 4,05 euro (pallet thuis geleverd in W-Vl en O-Vl) of 3,75 euro (3 palletten thuis geleverd in W-Vl en O-Vl).
    Als volgende worden German pellets getest.
    alainvanackere
    alainvanackere
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 217
    Leeftijd : 55
    Registration date : 08-05-13

    Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 5 Empty Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets

    Bericht van alainvanackere do mei 23, 2013 11:05 am

    Ik brand hier nu een paardagen Domo pellets deze vind ik niet slecht , ik koop ze nu aan 3.90 zelf afhalen hier 500m verder ze branden goed en goeie warmte


    _________________
    Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

    Domo power + pellets
    Olimps
    Huismerk pellets
    Eco line pellets 3.65 €
    ERDA Pellets

    Gesponsorde inhoud


    Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 5 Empty Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 9:07 am