Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van Gast za nov 22, 2014 12:02 pm

    Ik heb een Sara Ecoteck en gebruikte vroeger Agricon pellets.
    Maar gezien ze deze niet meer verkopen bij Colruyt gebruik ik nu de Agriselect pellets, deze geven echter heel zwarte aanslag.
    Is dit normaal of moet ik mijn instellingen aanpassen?  Ook heb ik wat koekvorming maar slechts in de rechterkant van de vuurkorf.
    Durf niet teveel te prutsen aan de instelling want ben bang dat het alleen maar slechter wordt.
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van Fleur za nov 22, 2014 12:27 pm

    irbe
    k zou toch nog eerst enkele andere soorten pellets uitproberen vooraleer iets te veranderen.
    ook eens grondig onderhoud uitvoeren.


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van Gast za nov 22, 2014 1:11 pm

    Mijn kachel heeft nog geen pallet pellets gebrand sedert het groot onderhoud. Veronderstel en hoop dat het daar dus niet aan ligt.
    Ik vrees dat het zuiver aan het merk ligt maar wou even checken of nog andere mensen dezelfde ervaring hebben.
    Ik vind het heel moeilijk om de juiste pellets te kiezen. Dus heb nog niet veel gewisseld van merken.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van erwin za nov 22, 2014 1:58 pm

    @irbe: niet te snel aan de instellingen gaan wijzigen, is de schouw ook al eens gereinigd na 3 winters stoken.
    ervaringen met agriselect zijn te lezen in het betreffende topic, gebruik de zoekknop bovenaan met zoekwoord agriselect of colruyt.
    de juiste pellets in uw kachel vind je enkel door te testen, kachel en schouw zijn overal anders.


    .


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van Gast za nov 22, 2014 3:58 pm

    Ja Erwin, de schouw werd gereinigd bij het grote onderhoud.
    Ik zal misschien toch beter een keer een ander merk pellets uittesten.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van erwin za nov 22, 2014 4:46 pm

    als er een carrefour in de buurt van wenduine is kun je bvb. een paar zakjes testen van de lopende promo: zie laatste berichten in dit topic.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van Gast za nov 22, 2014 5:01 pm

    Dank je Erwin. Zal een keer kijken bij Carrefour.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van pedro zo nov 23, 2014 3:38 pm

    Mijn vorige kachel was ook een Ecoteck Sara eigenlijk nooit problemen gehad en nooit noemenswaardige aanpassingen moeten doen ...

    Pellettoevoer verminderen of schouwtrek aanpassen in de gebruikersmenu,daarmee kan je niet veel verkeerd meedoen en is makkelijk terug aan te passen....

    Bij vragen ,stuur gerust pm

    Grtzzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    Ecoteck Sara met Agriselect pellets  Empty Re: Ecoteck Sara met Agriselect pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:47 am