Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

    Affiliates

    Meest actieve berichtenplaatsers


      Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541)

      steven
      steven
      Moderator


      Man Aantal berichten : 5473
      Leeftijd : 48
      Registration date : 29-10-08

      Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541) Empty Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541)

      Bericht van steven di feb 10, 2009 10:19 am

      Adres: Raadhuisstraat 100

      Merken: Nordic Fire, Edilkamin
      Pelletketels: ETA (ETA hack 50KW werkend te bezichtigen)

      T: +31 (0)75 6163668
      Email: info@deyle.nl
      Website: www.deyle.nl


      Laatst aangepast door Steven op zo dec 09, 2012 11:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt


      _________________
      Edilkamin Pellbox SCF
      Anonymous
      Gast
      Gast


      Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541) Empty Re: Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541)

      Bericht van Gast zo dec 09, 2012 10:43 pm

      Sinds een jaar heb ik een Nordic Fire Lisa staan welke bij Deyle vandaan komt. Deze jongens hebben verstand van zaken en vertellen waar het op staat!
      Zei hebben de kachel keurig geïnstalleerd en goed afgesteld! Ook verkopen zij voor een knappe prijs A kwaliteit pellets.

      Ga zo door jongens! Smile

      Gr gerdjan
      Anonymous
      Gast
      Gast


      Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541) Empty Re: Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541)

      Bericht van Gast vr nov 15, 2013 1:01 pm

      Ik heb hier gisteren mijn Rave 80 gekocht en ik moet ook zeggen dat we keurig zijn geholpen. Er is duidelijk verstand van zaken, er wordt met ons meegedacht en op alle vragen kregen we helder antwoord.

      De kachel wordt eerst door hun ingeregeld in de werkplaats (om de parameterisering goed te zetten naar onze omstandigheden) en ze leveren het aansluitmateriaal. Het aansluiten gaan we zelf doen en alle materiaal wat ik niet gebruik mag ik terugbrengen. Tevens krijg ik er gratis 150 kg pellets bij!

      Kortom, goeie zaak, goeie service en zeer vriendelijk!

      Gesponsorde inhoud


      Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541) Empty Re: Loodgietersbedrijf M.J. Deyle, Koog aan de Zaan (1541)

      Bericht van Gesponsorde inhoud

        Soortgelijke onderwerpen

        -

        Het is nu ma mei 20, 2024 5:18 am