Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Lucs


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Anonymous
    Gast
    Gast


    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van Gast za mei 30, 2015 3:37 pm

    hoi,
    Ik ben Frank en heb een thermorossi 1000, de kachel krijgt te weinig pellets met het probleem dat hij in de opstart modus blijft,
    ik heb geprobeerd om via M leegscherm ventilatie,klok pijl naar beneden en pijl naar boven dat te veranderen, maar het scherm blijft leeg,
    als iemand daar een oplossing voor heeft,hoor ik het graag
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty Re: thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van erwin za mei 30, 2015 4:08 pm

    gebruik je andere pellets als voorheen.
    bij thermorossi kun je enkel zelf wijzigen wat in de handleiding staat, de rest kan alleen een thermorossi installateur.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty Re: thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van Gast za mei 30, 2015 4:23 pm

    neen,het zijn dezelfde pellets als voorheen,
    soms komt de kachel op on,de ventilator begint dan te blazen,na ongeveer 2 a 3 min valt de ventilator uit en komt op de display alac te staan
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty Re: thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van erwin za mei 30, 2015 4:40 pm

    AL AC: wordt gecommuniceerd als na de opstartfase de temperatuur niet boven de 42 °C stijgt.

    ik vermoed dat de sensor van de rookgastemperatuur vuil of defect is.
    neem eens kontakt met bbpellets in borgloon of gijsens van rummen/diest.
    dat zijn zowat de enige verkopers in uw regio die u niet wandelen sturen bij een probleem met een kachel die ergens anders is gekocht...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van Gast za mei 30, 2015 4:53 pm

    heb kontakt met bb pellets gehad,die gaan komen kijken,met deze dank ik jullie Smile Smile

    ps,super forum hier
    Anonymous
    Gast
    Gast


    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty Re: thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van Gast do jun 04, 2015 2:34 pm

    bb pellets heeft de kachel gerepareerd,het was idd de sensor van de rookgastemperatuur Smile

    Gesponsorde inhoud


    thermorossi 1000 blijft in opstartmodus Empty Re: thermorossi 1000 blijft in opstartmodus

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 10:49 am