Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Empty Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Bericht van Gast do aug 27, 2015 11:39 am

    Hallo iedereen
    Een paar jaar geleden ben ik ooit geholpen geweest door een dame Ann genaamd en tot heden nog altijd vriendelijk bedankt voor die nieuwe afstand- bediening
    een paar weken geleden begon het probleem , de bediening was volledig plat geweest en tal van problemen bij het opladen
    Het pinken van het display en Italiaanse gesprekken die ik niet verstond was die na enkele uren terug plat
    Bij het controleren van de batterijen was een soldeer draadje losgekomen op het ON schakelaartje , dus heb ik dit gesoldeerd zonder gebruik van dit schakelaartje en alles lijk oke  
    Maar enkel na een paar dagen is de batterij terug plat ( dus lijken de batterijen hun tijd te hebben gehad ) het terug opladen lijkt geen probleem te zijn
    Nu is mijn vraag kan ik zo een originele batterij kit kopen ( battery 3.6v 700mah nimh rechargeable L3 )  om deze te verwisselen zodat dit terug was zoals voordien en ik gemakkelijk weken een opgeladen bediening had  

    mvg Fernand
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Empty Re: Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Bericht van erwin do aug 27, 2015 3:57 pm

    vermoedelijk heb je nog de oude kit met de batterijen vast op het printje gesoldeerd.
    die is ondertussen vervangen door onderstaand model waar je gewone oplaadbare batterijen kunt insteken.
    een thermorossi dealer uit de buurt zoeken op deze link en dan daar bestellen...

    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Clt8w


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Empty Re: Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Bericht van Gast vr aug 28, 2015 9:02 am

    super ik heb deze info doorgestuurd naar een dealer in de Buurt , alvast bedankt voor de info

    mvg Fernand
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Empty Re: Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Bericht van erwin za sep 19, 2015 10:28 pm

    heb je een nieuwe batterij kit kunnen bekomen?


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Empty Re: Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Bericht van Gast zo sep 20, 2015 1:42 pm

    Bedankt voor het helpen zoeken naar een oplossing , deze batterij kit is reeds besteld bij een leverancier hier in de buurt
    groetjes Fernand

    Gesponsorde inhoud


    Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening Empty Re: Batterij Kit Thermorossi afstandsbediening

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:19 pm