Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    hendrie nieuw hier

    Anonymous
    Gast
    Gast


    hendrie nieuw hier Empty hendrie nieuw hier

    Bericht van Gast vr maa 03, 2017 8:16 am

    Hoi allemaal,
    Ik ben Hendrie en nieuw op deze forum en heb sinds eind december 2016 een pelletkachel. Het is een Italfuoco Julia.
    Tot nu ben ik er tevreden mee. Alleen weet ik nog niet welke pellets het beste zijn en ben dus nog zoekende. Maar de verkoper zegt dat voor mij de witte pellets het beste zijn. Het scheelt mij nu al aan gas wat ik minder stook sinds ik deze pelletkachel heb. Altijd leuk dat er een forum bestaat waar je dingen kunt vragen over pellets en pellets kachels. Ik heb de kachel altijd op automatisch staan maar weet niet of dat wat uitmaakt voor het gebruik van pellets.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    hendrie nieuw hier Empty Re: hendrie nieuw hier

    Bericht van erwin vr maa 03, 2017 12:07 pm

    welkom hier.
    dat witte pellets voor u het beste zijn is prietpraat, dat zegt hij tegen iedereen.
    welke pellets goed branden in uw kachel daar kom je alleen achter door een paar zakken van verschillende merken/kleuren te testen.

    hoe heeft de verkoper de rookgasafvoer gemaakt, of heb je de kachel zelf geplaatst.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    hendrie nieuw hier Empty Re: hendrie nieuw hier

    Bericht van Gast za maa 04, 2017 10:42 am

    Deze kachel is geplaatst. De afvoer gaat vanaf de kachel 2 meter omhoog door de muur.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    hendrie nieuw hier Empty Re: hendrie nieuw hier

    Bericht van erwin za maa 04, 2017 1:29 pm

    veel kans dat volgend jaar de gevel gratis in het zwart geverfd is door de witte pellets.
    en hopelijk zijn er geen verluchtingsroosters of ramen van uzelf of de buren nabij de uitmonding.

    heb je de stroompanne-test gedaan, de zekering een kwartier afzetten terwijl de kachel brand ?
    een stroompanne als je niet thuis bent of slaapt kan altijd eens gebeuren hé...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    hendrie nieuw hier Empty Re: hendrie nieuw hier

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 6:26 am