Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

grossard.rob


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    frehel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 7:45 pm

    hallo

    ben al een tijdje rond gaan zien voor een pelletkachel nu kwam ik vandaag in een winkel waar een 7 tal kachels stonden , toen ik op een deville frehel uitkwam mooie kachel met bordeau stenen wanden maar wat blijkt nu er was een stukje af gebroken de prijs was 3999 euro normaal maar kon ze krijgen aan de helft van de prijs ,nu ben ik gaan twijfelen doen of laten staan ,het stukje wat af gebroken was is er nog bij met een beetje tech7 wasdat te fixen zeiden ze mme daar het gaat toch om 2000 euro korting graag jullie meningen

    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 7:51 pm

    joske+ schreef:hallo

    ben al een tijdje rond gaan zien voor een pelletkachel nu kwam ik vandaag in een winkel waar een 7 tal kachels stonden , toen ik op een deville frehel uitkwam mooie kachel met bordeau stenen wanden maar wat blijkt nu er was een stukje af gebroken de prijs was 3999 euro normaal maar kon ze krijgen aan de helft van de prijs ,nu ben ik gaan twijfelen doen of laten staan ,het stukje wat af gebroken was is er nog bij met een beetje tech7 wasdat te fixen zeiden ze mme daar het gaat toch om 2000 euro korting graag jullie meningen

    grtjes

    tis te mooi om waar te zijn,wat zou dat vervangstuk kosten dan (waar dit stukje van afgebroken is )
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 7:58 pm

    hallo

    ja dat zou ik ook wel eens willen weten want de kachel heeft zo 4 van keramische stenen, aan elke kant 2 dus moet daar 1 stuk van vervangen worden


    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 8:02 pm

    joske+ schreef:hallo

    ja dat zou ik ook wel eens willen weten want de kachel heeft zo 4 van keramische stenen, aan elke kant 2 dus moet daar 1 stuk van vervangen worden


    grtjes



    heeft die kachel al gebrand joske
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 8:06 pm

    neen het is een nieuwe
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 8:11 pm

    joske+ schreef:neen het is een nieuwe



    dan zou ik er GEEN nachtje meer over slapen,50% op een kachel is een superkoopje.
    ik weet dat verkopers dergelijke kachels anders in de boeken schrijven ,showroommodel of beurskachel (eentje die op een jaarbeurs heeft gestaan)ik heb er ook zo eentje kunnen kopen maar niet zo goedkoop.
    ik zou zeker de kachel laten afstellen bij jou thuis
    je bent voor het geluk geboren joske


    gr fleur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van pedro vr dec 03, 2010 8:14 pm

    Ik zou die zeker kopen!!Stukje kan je wel weer fixen!Er bestaan genoeg speciale middelen in de handel om zo een dingen weer te plakken.of laat es iemand komen die werkt met arduin/natuursteen of zo...

    Kost je een fluitje van een cent


    Laatst aangepast door pedro op vr dec 03, 2010 8:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 8:17 pm

    joske ,nog een vraagje
    je weet toch zeker of diezelfde kachel ergens anders ook 4000 euro kost hè.
    want ik heb nog geweten ..dat sommigen er eerst 20% bijrekenen en achteraf 30% korting geven en waar je uiteindelijk maar 10% winst hebt gedaan ....
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van pedro vr dec 03, 2010 8:52 pm

    fleur schreef:joske ,nog een vraagje
    je weet toch zeker of diezelfde kachel ergens anders ook 4000 euro kost hè.
    want ik heb nog geweten ..dat sommigen er eerst 20% bijrekenen en achteraf 30% korting geven en waar je uiteindelijk maar 10% winst hebt gedaan ....

    Hm,kzeg het nie graag,MAAR goed opgemerkt Fleur Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 9:46 pm

    hallo
    ben aan kijken geweest en heb toch al een paar fabrikanten gevonden o.a brico en ja hoor de prijzen kloppen 3999 euro ,denk dat ik morgen mijn arreslee is aan de wagen ga hagen en zorgen dat de kachel onder de kerstboom ga zetten Laughing
    avatar
    knoepken
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 206
    Leeftijd : 73
    Registration date : 14-12-08

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van knoepken vr dec 03, 2010 9:54 pm

    Zeker doen
    knoepken
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 9:54 pm

    joske+ schreef:hallo
    ben aan kijken geweest en heb toch al een paar fabrikanten gevonden o.a brico en ja hoor de prijzen kloppen 3999 euro ,denk dat ik morgen mijn arreslee is aan de wagen ga hagen en zorgen dat de kachel onder de kerstboom ga zetten Laughing




    joske
    stonden daar nog koopjes santa
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 10:00 pm

    joske+ schreef:hallo
    ben aan kijken geweest en heb toch al een paar fabrikanten gevonden o.a brico en ja hoor de prijzen kloppen 3999 euro ,denk dat ik morgen mijn arreslee is aan de wagen ga hagen en zorgen dat de kachel onder de kerstboom ga zetten Laughing

    effe googelen en

    http://www.maisongarden.net/index2.php?track=k&url_principal=poeles-granules-pellets-13.htm

    mvg jl


    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 10:44 pm

    jl schreef:
    joske+ schreef:hallo
    ben aan kijken geweest en heb toch al een paar fabrikanten gevonden o.a brico en ja hoor de prijzen kloppen 3999 euro ,denk dat ik morgen mijn arreslee is aan de wagen ga hagen en zorgen dat de kachel onder de kerstboom ga zetten Laughing

    effe googelen en

    http://www.maisongarden.net/index2.php?track=k&url_principal=poeles-granules-pellets-13.htm

    mvg jl




    jl

    joske had het hier over de frehel van deville --ik denk dat jij op een zijspoor zit... amai
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 10:44 pm

    Ik heb er nog eentje gevonden.
    http://www.doehetzelfdepot.be/pelletkachel-frehel-deville.html

    Groetjes
    Kristel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 10:56 pm

    fleur schreef:
    jl schreef:

    effe googelen en

    http://www.maisongarden.net/index2.php?track=k&url_principal=poeles-granules-pellets-13.htm

    mvg jl




    jl

    joske had het hier over de frehel van deville --ik denk dat jij op een zijspoor zit... amai

    dit is de frehel
    enkel in ijzer
    keramik is 500 euro meerprijs
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast vr dec 03, 2010 11:54 pm

    jl schreef:
    fleur schreef:


    jl

    joske had het hier over de frehel van deville --ik denk dat jij op een zijspoor zit... amai

    dit is de frehel
    enkel in ijzer
    keramik is 500 euro meerprijs



    dit is dan nog 1000 euro goedkoper of in belgie
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van ss za dec 04, 2010 11:45 am

    Hopelijk is het enkel en alleen dat zichtbaar gebrek dat kapot is, ik zit zelf in de electronica, als ik een toestel heb met een brokje of hoekje geschonden dan bestel ik een nieuwe cover en hoef ik het toestel (in die prijsklasse bedoel ik) niet met dergelijke korting te verkopen. Zo'n aanrader vind ik deze koop niet -50% lijkt me onrealistisch voor zo'n kachel.
    Groeten en hopelijk succes met je aankooppoging...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 11:59 am

    hallo
    ben deze morgen nog eens goed vragen geweest wat er met de kachel gebeurd is en ze zeiden dat er een ander kachel tegen gevallen was en dat daarom daar een stuk van de kachel afgebroken is ,en ze garandeerde dat er niets anders aan de kachel geraakt is , er is zo wie zo 2 jaar garantie op , en kon ook tegen een kleine meerprijs 5 jaar garantie krijgen wat ik ook gedaan heb ,heb een voorschot gegeven en namiddag ga ik ze halen

    grtjes
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van ss za dec 04, 2010 12:10 pm

    Als die kachel inderdaad maar enkel dat stukje mankeert dan heb je de koop van het jaar gedaan! Ikzelf zou niet durven...
    Proficiat en veel geluk ermee...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 4:49 pm

    hallo

    voila de kachel is hier en moet zeggen ben blij met mijn koopje ,heb speciale lijm gehaald en heb ze al gerepareerd en moet zeggen dat het allemaal goe mee valt , nu ze nog installeren en daar heb ik nog een vraagske over ,omdat ik de kachel tegen een buitenmuur wil plaatsen zou ik rookkanalen willen gebruiken ,nu is mijn vraag dubbelwandig of enkelwandig en hoe heet word de buis achter de kachel want heb een houten lambrisering tegen de muur , zijn er nog forumleden die met zo een systeem hebben gewerkt

    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 5:08 pm

    joske+ schreef:hallo

    voila de kachel is hier en moet zeggen ben blij met mijn koopje ,heb speciale lijm gehaald en heb ze al gerepareerd en moet zeggen dat het allemaal goe mee valt , nu ze nog installeren en daar heb ik nog een vraagske over ,omdat ik de kachel tegen een buitenmuur wil plaatsen zou ik rookkanalen willen gebruiken ,nu is mijn vraag dubbelwandig of enkelwandig en hoe heet word de buis achter de kachel want heb een houten lambrisering tegen de muur , zijn er nog forumleden die met zo een systeem hebben gewerkt

    grtjes

    hoi
    binnen enkelwandig en buiten dubbelwandig
    er zijn speciale muurdoorvoeren voor een houten muur
    de uilaat gassen zijn tussen de 90 en 180 graden normaal
    mvg jl
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van erwin za dec 04, 2010 8:01 pm

    zeker geen enkelwandige buis in dat hout
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van pedro za dec 04, 2010 8:25 pm

    ss schreef:Als die kachel inderdaad maar enkel dat stukje mankeert dan heb je de koop van het jaar gedaan! Ikzelf zou niet durven...
    Proficiat en veel geluk ermee...
    Groeten,
    ss

    Niet durven SS?50% korting en 2jaar garantie erop.......

    Komaan zeg klop


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 8:35 pm

    joske+ schreef:hallo

    voila de kachel is hier en moet zeggen ben blij met mijn koopje ,heb speciale lijm gehaald en heb ze al gerepareerd en moet zeggen dat het allemaal goe mee valt , nu ze nog installeren en daar heb ik nog een vraagske over ,omdat ik de kachel tegen een buitenmuur wil plaatsen zou ik rookkanalen willen gebruiken ,nu is mijn vraag dubbelwandig of enkelwandig en hoe heet word de buis achter de kachel want heb een houten lambrisering tegen de muur , zijn er nog forumleden die met zo een systeem hebben gewerkt

    grtjes


    joske
    keuze van een goede uitlaat garandeerd een goede werking van de kachel en de verbranding van de pellets
    daar begint het eigenlijk mee ,is volgens mij het belangrijkste

    Gesponsorde inhoud


    frehel Empty Re: frehel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:25 pm