Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    frehel


    Gast
    Gast


    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 8:35 pm

    joske+ schreef:hallo

    voila de kachel is hier en moet zeggen ben blij met mijn koopje ,heb speciale lijm gehaald en heb ze al gerepareerd en moet zeggen dat het allemaal goe mee valt , nu ze nog installeren en daar heb ik nog een vraagske over ,omdat ik de kachel tegen een buitenmuur wil plaatsen zou ik rookkanalen willen gebruiken ,nu is mijn vraag dubbelwandig of enkelwandig en hoe heet word de buis achter de kachel want heb een houten lambrisering tegen de muur , zijn er nog forumleden die met zo een systeem hebben gewerkt

    grtjes


    joske
    keuze van een goede uitlaat garandeerd een goede werking van de kachel en de verbranding van de pellets
    daar begint het eigenlijk mee ,is volgens mij het belangrijkste
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van ss zo dec 05, 2010 4:30 pm

    pedro schreef:
    ss schreef:Als die kachel inderdaad maar enkel dat stukje mankeert dan heb je de koop van het jaar gedaan! Ikzelf zou niet durven...
    Proficiat en veel geluk ermee...
    Groeten,
    ss

    Niet durven SS?50% korting en 2jaar garantie erop.......

    Komaan zeg klop

    Tjah, ik heb weinig vertrouwen zeker? Voor zo'n prijs zou ik me vragen stellen waarom de verkoper bij de importeur geen nieuwe steen kan of wil bestellen en de kachel achteraf dus voor nieuw verkopen...
    Nu heeft hij toch verlies? Of winnen ze 50% aan een kachel?
    Zal wel niet vrees ik.
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van Gast zo dec 05, 2010 4:57 pm

    hallo ss
    wat hij er op verdient of inschiet dat is zijn probleem , stel jij bent een kachel aan het zoeken en je komt op zo een kans uit je zou wel gek zijn om ze te laten staan, daarbij is 2 jaar garantie op en als je wilt kun je ook 5 jaar krijgen waarom dan laten staan

    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 7:27 pm

    hallo
    heb de kachel geinstalleerd en moet zeggen jongens wat een warmte ,verwarmt het hele gelijkvloers mee heb de cv nog niet moeten opzetten deze week, en het is toch tamelijk koud geweest,enn hoe ik eerder zei dat er 1 van de 4 keamische stenen stuk was heb ik antwoord gekregen wat blijkt nu dat ik het ganse set (4) moet bestellen en dacht wat gaat me dat kosten , toen ik de prijs hoorde viel dat nog zeer goed mee 151euro ,en in plaats van elk jaar ong 2500 euro aan mazout op te stoken zal daat nu wel ee n pak minder zijn

    grtjes
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van erwin do dec 09, 2010 7:36 pm

    joske+ schreef:hallo
    heb de kachel geinstalleerd en moet zeggen jongens wat een warmte ,verwarmt het hele gelijkvloers mee heb de cv nog niet moeten opzetten deze week, en het is toch tamelijk koud geweest,enn hoe ik eerder zei dat er 1 van de 4 keamische stenen stuk was heb ik antwoord gekregen wat blijkt nu dat ik het ganse set (4) moet bestellen en dacht wat gaat me dat kosten , toen ik de prijs hoorde viel dat nog zeer goed mee 151euro ,en in plaats van elk jaar ong 2500 euro aan mazout op te stoken zal daat nu wel ee n pak minder zijn

    grtjes

    veel plezier met je kachel
    dan heb je nog een vermindering totaal van 2000 - 151
    of 1850 euro gehad he Smile

    bestel die nieuwe stenen via je kachelverkoper klop
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 7:40 pm

    hallo erwin
    dat heb ik al gedaan en heb er geen spijt van ;laat het nu maar vriezen
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van erwin do dec 09, 2010 7:44 pm

    joske+ schreef:hallo erwin
    dat heb ik al gedaan en heb er geen spijt van ;laat het nu maar vriezen

    en wat was zijn reactie dat de stenen zo goedkoop waren cheers
    Anonymous
    Gast
    Gast


    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van Gast do dec 09, 2010 11:19 pm

    hoi
    heeft de stenen besteld in de hoofddepot in frankrijk en heb niet gevraagd waarom ze zoe goedkoop zijn , zal mischien ook de normale prijs zijn ,en waarom hij de kachel aan 50% goedkoper verkocht was om dat hij ging stoppen met dit merk(deville) en verder ging werken met een ander merk

    grtjes

    Gesponsorde inhoud


    frehel - Pagina 2 Empty Re: frehel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 2:01 pm